Det är mycket nu...

...men jag har inte glömt bloggen även om det kan verka som så. Har så mycket fina bilder jag skulle vilja dela med mig av men det får bli någon dag sen för nu måste jag sova. Kan iaf rapportera att min lille brorson vuxit en hel del sedan påsk. Var ju nere och hälsade på förra helgen. Det är fint att vara faster.:-)

image98
Visst är han fin?:-)

Andra glädjeämnen är att jag har fullt upp med jobb och dessutom fantastiskt bra chefer. Det viktigaste hos en bra chef är enligt mig att han är lugn och snäll när man klantat till det och det visade en av mina chefer prov på idag. För förr eller senare ställer man till det trots att man är så försiktig man bara kan och det är aldrig roligt att ringa och erkänna sina misstag (vilket man ändå bör göra så fort som möjligt).

Hinner inte titta in hos er ikväll heller men hoppas det blir mer tid imorgon. Jag saknar er och är nyfiken på vad som hänt hos er sedan sist.:-) Hoppas allt är bra! Kram

Kommentarer :

#1: Thea

Sötis där!!!

skriven
#2: TiniTott

Roligt att du lämnade ett litet avtryck iallafall i farten, vilket jättesöt brorsson. Ska själv bli faster till hösten, längtar! =) Kör försiktigt därute! Lite avis, var så länge sen jag åkte lastbil *skratt* Plockar du upp mig om jag liftar? haha

skriven
#3: Stina

Välkommen tillbaka. Har ju saknat dig! Men jag förstår att det är mycket med annat... Vilken sötis han är din lille brorson. =) Och de växer ju så snabbt... Ha det så bra! Kram

skriven
#4: Junitjej

Vilken söt brorsson!!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...