Frånvarande igen

Känns som jag i var och vartannat inlägg får skriva att jag är ofrivilligt frånvarande men det är mycket nu...:-) Jobbar och tränar kabarénummer för fullt och det är himla kul men lämnar lite tid för annat. Just nu är jag dock ledig från båda delarna. Befinner mig hos min bror och hans familj just nu och passar på att blogga lite. Återkommer senare någon dag med nya bilder på brorsonen som blivit jättestor sedan jag såg honom i påsk. Brorsan hade sagt till Theo att han nog får förbereda sig på att höra "åh vad stor du har blivit" i många år framåt. Ligger nåt i det...;-)

Här kommer en bild på Theo som min bror, den stolte fadern, fixat till i Photoshop. Fin, eller hur?:-)

image97

Hoppas ni får en toppenhelg!

Kommentarer :

#1: TiniTott

Vilken fin bild =) Hoppas du får en härlig helg!

skriven
#2: Thea

Sötis!

skriven
#3: Lisa

ja blev supersött

skriven
#4: Nilla

Vad fint!

skriven
#5: Stina

Jättefin! =) Kul att man kan fixa och trixa med bilder
så där. =) Ha en riktigt skön helg. KRAM

skriven
#6: Thea

Hoppas din helg varit bra!/kramis

skriven
#7: tina

Fin bild...vad gullig!!!
Ha det gott!!
Kram !

skriven
#8: TiniTott

Hoppas du har det bra ute på vägarna och att allt är fint med Morris =)

skriven
#9: Zassi

Jättefin bild :)
Ha det bra och lycka till med cabareandet (eller hur säger man?)
Kramiz//Z

skriven
#10: Thea

Kikar in och säger hej! Hoppas din helg varit bra.

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...