Mera vardagsrum

Här kommer två bilder till från mitt vardagsrum, är som sagt hur nöjd som helst. Har inte fått upp så många tavlor än, ska framkalla lite foton och rama in. En del av dagen har ägnats just åt att välja ut foton att framkalla. Jag måste bli bättre på att sortera korten direkt, är så drygt att sitta och bläddra igenom alla långt i efterhand.

image203

Har fått väldigt goda nyheter idag: På lördag drar jag till Norge med lastbil! Helt underbart, älskar att få sticka iväg på nya äventyr. *ler lyckligt* Containern jag ska hämta där ska vidare till Danmark så jag håller tummarna för att jag får köra den hela vägen dit. Annars lät det som att jag kunde få lämna den i Malmö och det är väl heller inte det sämsta (har inte varit i Malmö tidigare med lastbil så det blir en ny prick på kartan hur som helst:-).

Ha det bäst!

Kommentarer :

#1: Moster Mjölgumpa

De blir många mil för dig misstänker jag. Malmö är inprickat på min lastbilskarta. Men varken Danmark eller Norge. Hoppas att du får en trevlig tur.

skriven
#2: EVA

Många mil blir det...hihi ! Men så länge man tycker det är kul att köra, så gör det ju inget !
Ditt vardagsrum blev verkligen skitsnyggt !
*
KRAM EVA

skriven
#3: Carina

Viktigt meddelande på min blogg!
Stöd Burma genom att bära en röd tröja i morgon
Kram Carina

skriven
#4: TiniTott

Snyggt, snyggt! =) Och vad roligt med Norge resan, hoppas du får skoj =) Trevlig helg!

skriven
#5: Helena

Vilken behaglig färg. Det blev mycket lugnare för ögat. Jättefint.
Ha en bra dag.

skriven
#6: Lisa

jag har sagt det förr...till andra, bästa sättet nu när man ska framkalla bilder är att beställa en fotobok, då kommer de färdiga...!
du har fått det jättefint hemma!
Kram

skriven
#7: Maria

Det ser snyggt ut! =D Kul att du har ett jobb som du trivs med så himla väl. Det passar ju inte alla att skumpa runt i en stor bil =) Hoppas jag kommer känna likadant med svetsningen sen när det väl är dags att börja jobba =)

skriven
#8: Junitjej

Vilket fint vardagsrum!

skriven
#9: Zassi

Superfint har du fått det :)
Ha det så bra i Skåne. Och kör försiktigt!

skriven
#10: Karin/Theasrum

Tävling hos mig!

skriven
#11: Samuelolea

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...