På rad med Scania

 
trux wildbar scania
Många sammansatta metallrader i denna form ska skydda lastbilen om olyckan är framme och den krockar med ett djur. Detta viltgaller sitter på en av mina chefers nya bilar.=)
 
scania avgasrör v8
Fyra rör på rad som levererar sången av en Scania V8. Sound of music!=)
 
personer som fikar och sitter på rad
Många människor på rad som passar på att vila benen och få i sig lite mat i Scanias monter på Elmia. Jag passade på att försöka fota lite människor när jag var på mässan, det kändes inte lika läskigt eftersom så många gick runt och fotade överallt. Man kunde nästan alltid låtsas att man fotade en lastbil.=)
 
Fototriss - På rad
 
 
 
Taggar: Elmia 2014, Fika, Foto, Fototriss, Fotoutmaning, Lastbilar, Scania, V8;

Kommentarer :

#1: Violen på Brandholmen

Läcker triss från Elmiamässan! Den svartvita bilden blir min favorit trots att jag verkligen gillar dina Scaniabilar!
Ha en riktigt skön söndag!

Svar: Tack så mycket!=) Hoppas du haft en skön helg, njut av slutet på den!
Scaniatjejen

skriven
#2: Eva Trillian

Snygga bilbilder :) och så gillar jag den talande kontrasten i att bilden på människor är i svartvitt! Här hyllas lastbilen :D

Svar: Tack så mycket! Det värmer mitt hjärta att se lastbilarna firas en hel helg - och jag fortsätter förstås gärna hyllandet här på bloggen.=D
Scaniatjejen

skriven
#3: Lotta

Klart snygga bilder, alltid spännande när man kommer nära inpå, då ser man saker på ett helt annat sätt!

Svar: Tack så mycket!
Scaniatjejen

skriven
#4: KajsaLisa

Du fick verkligen med kraften i mittenbilden, snyggt.

Svar: Härligt att höra, tack!=)
Scaniatjejen

skriven
#5: Nett

Snygga och stilrena bilder på rad :)

Svar: Tackar!=)
Scaniatjejen

skriven
#6: Åke

Klart det ska vara V 8 sound :) Kul och bred triss :) Maffigt med de fyra rören!!! Gillas!!!

Svar: Instämmer, klart det ska vara V8!=) Kul att du gillar trissen och de mäktiga avgasrören, jag blev rätt förtjust i dem själv, minst sagt.=D
Scaniatjejen

skriven
#7: Kari

De syv første personene legger i allefall ikke merke til at du fotograferer. Bild nr 1 ble min favoritt!

Svar: Nej och det var tur att de inte var uppmärksamma. När jag såg att någon längre bort tittade på mig och kameran blev jag aningen nervös, ovan som jag är vid den här typen av fotografering.=)
Scaniatjejen

skriven
#8: Per-Anders

Fina bilder. Nedersta bilden för tankarna till den berömda bilden från bygget av Rockefeller Center i New York där ett gäng byggjobbare äter lunch på en stålbalk högt ovan marken.

Svar: Tack så mycket! Den tanken slog mig också (fast jag givetvis ödmjukt erkänner att min bild är långt ifrån den).=) Jättekul att du tänkte samma som jag där!
Scaniatjejen

skriven
#9: Berit E i Kasperian

Fin triss, kul att se detaljer så där. Och människor som vilar benen. :)

Svar: Tack!=)
Scaniatjejen

skriven
#10: Lottisen

Jättesnygg triss! Kul med detaljerna pà bilarna, sànt som man annars ofta inte tänker pà.

Svar: Tack så mycket! En del av nöjet på en sån här mässa är just att få se bilarna på nära håll och hitta alla fina och roliga detaljer.=)
Scaniatjejen

skriven
#11: Britt

Det ser inte ut som någon av herrarna var medveten om att de blev fotograferade. Kul bild.

Svar: Tack! Det var tur att de var omedvetna eftersom jag är lite feg när det gäller att fota okända människor.=D
Scaniatjejen

skriven
#12: cissi

Sista bilden är en riktig ögonblicksbild, alla sysslar med sitt omedvetna om kameran. Snyggt i svartvitt dessutom!

Svar: Tack!=)
Scaniatjejen

skriven
#13: Monica o Jacob

Läcker triss, gillar rören men favorit blir dom svartvita hungriga på trappen;-)

Svar: Tack så mycket!=)
Scaniatjejen

skriven
#14: Monkan

Inte helt oväntat att bilderna skulle vara från Scania-världen :) är dock inte säker på att vi har riktigt samma uppfattning om vad som är musik ;) Min favorit är första bilden, skulle vara snygg som tavla.

Svar: Haha nej motiven kommer väl inte som någon skräll direkt och visst är det så att just den här "musiksmaken" inte delas av alla.=D
Scaniatjejen

skriven
#15: kiki freese

Gillar dina bildetaljer men sen blir min favorit ändå människorna på rad.
/Kiki

Svar: Tack!=)
Scaniatjejen

skriven
#16: Tomtan

Härligt!

Svar: Tackar!=)
Scaniatjejen

skriven
#17: Mia Ahlstrand

Riktigt snyggt! Och jag tycker också det är lite "läskigt" att fota människor :) Ha en skön kväll!

Svar: Tack! Skönt att höra att jag inte är ensam.=) Ha en fin kväll du med!
Scaniatjejen

skriven
#18: Caroline

Fina "på rad"-bilder!
Den sista blir min favorit, eftersom alla verkar hålla på med sitt och inte bry sig vad de andra gör :)

Svar: Tack så mycket!=)
Scaniatjejen

skriven
#19: Åsbergs Foto

Fina bilder! :) Jag var för första gången på Lastbilsmässan på Elmia i år! Grymt häftigt! :) Tänkte på dig när jag var där :)

Svar: Tack så mycket! Jättekul att du också var på Elmia och gillade det! Och kul att du tänkte på mig.=)
Scaniatjejen

skriven
#20: Annie

Jösses vilken fin blogg du har!

Svar: Tack snälla!=)
Scaniatjejen

skriven
#21: Freja

Så fina bilder, snyggt trissat! Och smart det där med att fota folk när det ändå fotas överallt, det ska jag ta vara på!

Svar: Tack så mycket! Ja det var väldigt praktiskt för mig som är lite feg på det området.=D
Scaniatjejen

skriven
#22: Maria Lundmark Hällsten

Otroligt fina bilder du har...var ju tvungen att skrolla ner lite innan jag kom hit :D Jag gillar inte heller att fota andra människor, men som du säger, man kan ju låtsas ha fokus på annat, hahaa, härlig triss, och du, säg att det är din lastbil...inte chefens :)

Svar: Tack så mycket! Jo det skulle inte vara dumt om det var min Scania.=D
Scaniatjejen

skriven
#23: Tantkalle

Du borde ju få rojalty från Scania för all fin reklam du gör!

Svar: Det skulle jag förstås inte tacka nej till!=D
Scaniatjejen

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...