Vackraste vännen i väntans tider

 
Min kära vän AM väntar sitt och makens tredje barn och jag hade förmånen att få fotografera henne. Det var jättekul och man kan inte tänka sig en bättre modell!
 
Andra goda nyheter är att mitt teleobjektiv kom med posten idag. Har bara tagit några snabba testbilder än men jag är supernöjd! Det är ett Tamron 70-200 2.8 Di VC USD och jag har som sagt sparat till det i ett års tid. Lyckan är stor nu!=)
Taggar: 70-200, Gravidfoto, Graviditet, Människor, Objektiv, Photo, Pregnancy, Teleobjektiv, Vänner;

Kommentarer :

#1: cissi

Vilken bild! Dom kommer att bli fina minnen för din väninna och för dej förstås! :)

skriven
#2: Anne-Mari

Nydeleg !!
Livets mirakel.

God påske frå Anne-Mari

skriven
#3: Britt

En riktig prisbild. Skickar du aldrig in till fototävlingar. / Britt

skriven
#4: Åke

Så spännande i dubbel bemärkelse! Nytt objektiv och gravida kvinnokroppen :) Fint ljus, denna bild är kanoners! Fokuseringen av den blivande modern blick är inte i ljuset men ändå med. Hjärtslagena känns verkliga :) I like it! Ett nytt liv på ingående, Vackert 👍

Jag har en bekant som täljer varje gång han sitter på älgpass, vet du vad han knivar fram med sin jaktkniv? Jo en gravid kvinna. Han är så förtjust i en gravid kvinnas kropp! Jag är beredd att hålla med... Jag ska plåta av figurerna någon gång...

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...