Höstfotografering med J

child photography autumn
 
child photography autumn
 
child photography autumn
 
Jag hade nöjet att få fota min käraste vän AM och hennes familj i mitten av oktober. Verkligen jättekul att träffas och de är också väldigt roliga att fota. De har tre barn och alla har synts här på bloggen tidigare. Här ovan är minstingen J som minsann blivit väldigt stor sedan jag fotade honom sist. Det var full fart! Återkommer med bilder på resten av familjen.=)
 
Önskar er en fin allhelgonahelg! Jag ska hem till mina föräldrar och tända ljus på Morris grav. Mattes älskling <3<3<3
Taggar: Barnfoto, Foto, Höst, Utomhus;

Kommentarer :

#1: Ludwig Sörmlind

Härliga bilder! Vackra färger och roligt motiv. :)

skriven
#2: Eva Trillian

Fina bilder :) hösten full med charm , helt enkelt :)
Sv:Här har ja inte hängt med - det är helt tydligt! Morris har jag ju läst om och sett bilder på ...
Sorg tar tid!

skriven
#3: Ake

Så vackert 😃 Bra där 👍

skriven
#4: Freja

Åhh, vilka fantastiska bilder, så klara färger och sån lekglädje!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...