Två månader av saknad

morris jämthund mattes älskling
Mattes älskling<3<3<3
 
I tisdags var det två månader sedan vår älskade Morris somnade in. Jag kan inte fatta att det var så länge sedan och hela tiden väntar jag någonstans på att det riktiga livet ska börja igen, det där Morris finns här med mig. Han är det bästa som någonsin hänt mig och jag har inte kunnat älska honom mer om han så vore mitt biologiska barn. Jag saknar honom så himla mycket. Världens finaste vovve, mattes älskling.<3<3<3
Spara
Taggar: Finaste vovven, Kärlek, Mattes älskling, Morris, Saknad;

Kommentarer :

#1: Freja

Vackra Morris! Jag saknar mina katter och våra hundar, men tänker mig en alldeles speciell himmel där mina katter samsas i min mammas famn, med våra hundar liggande vid hennes fötter <3

skriven
#2: Lady%20Fi

Vackra och saknad - det gör ont!

skriven
#3: Ake

Åhh så tråkigt :( Många fina minnen...

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...