Dagens tur med Morris

Så härligt att vara här hemma och få gå ut på promenad med min älsklingsvovve! Vädret har väl inte varit det bästa, kallt och blåsigt, men solen har värmt när den har tittat fram. Trots kylan idag ser man ändå hur våren gör framsteg vecka för vecka och all is vid bäcken är nu borta. Vägarna har torkat upp så att det går att ha joggingskor istället för kängor, verkligen skönt! Morris har varit världens goaste som vanligt.:-)

image68
"Min" lilla älskling:-)

image69

image70

Sådär, lite bilder från min dag. Nu ska jag hjälpa till med maten. Vi ska äta mammas hemgjorda glutenfria pizza, supergott! Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer :

#1: Zassi

Ååh vad han ser klok ut din älskling :)

Glutenfri pizza? Recept!! ;)
Tjing/Z

skriven
#2: Vildängel

åhhhh, gud vad kott med pizza!

skriven
#3: TiniTott

Vad roligt att du fått en tur med Morris =) Och vilka härliga bilder! Läckra dukar du hittat med, tror jag måste försöka ta mig i närheten av en village butik snart =)

skriven
#4: Scaniatjejen

Zassi: Visst gör han?:-)
Vildängel: Alltid gott med pizza, särskilt mammas!:-)
TiniTott: Jo man blir aldrig less på att träffa favoritvovven:-) Kan varmt rekommendera ett Villagebesök!:-)

skriven
#5: David

aaw vilken fin hund

skriven
#6: Tommysigrid

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...