Resultatet av tisdagens shopping

Har nyss kommit hem från jobbet så det har varit en låång dag. Och vad gör man? Sätter sig vid datorn för ett litet besök i bloggvärlden.:-) Mellanlandade hemma idag i dagsljus och då passade jag förstås på att fota mina härliga fynd. Hade bråttom så det är inte världens bästa bilder men jag är nöjd att jag fick till några bilder alls idag.;-)

image63
En löpare från Village

image64
En till löpare från Village;-) (Underbar butik!)

image65
Krukor från Åhlens

image66
Diskhandduk från Åhlens (är sugen på att använda den som duk, tycker den är så fin)

Nu blir det sängen för mig. Imorgon drar jag hem till byn och mina underbara föräldrar (och Morris såklart!). Blir förmodligen inte så mycket tid vid datorn även om jag nog inte kan hålla mig helt borta. Har ju inte haft tid att titta runt hos er på jättelänge känns det som och det har jag verkligen saknat! Men jag passar på att önska er en toppentrevlig helg redan nu iaf! Kram på er:-)

Kommentarer :

#1: Thea

Nej, men nu måste jag till Village i helgen! Dukarna är sååå fina, gillar, gillar. Fina krukor också, gillar formen.

Ha en bra helg!

skriven
#2: tina

Oj , vilka fina dukar och krukor du köpt,mycket vår/och sommarkänsla över dom!!! Ja, du kan tro att det snurrar av mat och tårtrecept i huvudet på mej...men det ordnar sej nog... den där blåbärsrullen lät smarrig, gärna recept på den tack!!!!!!! Idag ska vi göra lite nytta....sista på tapetseringen och trädgårdsarbete....och såklart äta gott ikväll också ;)
Ha en jättebra helg!
Kramar tina :)

skriven
#3: Zassi

Åh vad mycket fint du fyndat! Den översta på det blå bordet (som jag för övrigt gillar tokmycket) är superfin!
Har varit på "min" Villagebutik och fyndat en randig duk + tennägg idag, dom hade 50% på en del prylar och 30% på allt annat pga ombyggnad :)
Tjing//Z

skriven
#4: Nicolaiemma

Very nice site!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...