Tisdagstema - Charmig(t)

Ni får ursäkta om det blir lite tjatigt med motivet men jag kan inte tänka mig något charmigare än Morris.:-)

image194
"Sa nån leversnittar?" ;-)

image195
"Pratar du med mig?"

image196
"Så härligt att få vara lös i skogen igen!"

Det har blivit väldigt lite bloggat för mig senaste tiden som ni nog har märkt. Mina dagar ägnas åt rast och vila, promenader med Morris och annat uppbyggeligt.:-) Jag är på bättringsvägen iaf, även om det går långsamt (försöker lära mig tålamod men det är svårt...;-). Har tittat in på bloggen emellanåt och glatt mig åt era vänliga kommentarer. Jag har inte glömt er och jag hoppas att allt är bra med er! KRAM

Kommentarer :

#1: frukostflingan

Förstod nästan att ditt charmtroll skulle finnas med! En hund gör en alltid glad och kan göra underverk när man är dålig! Krya på dig!

skriven
#2: Karin

Ja det är lätt att bli tjatig när man har sådana charmtroll... Jag däremot bestämde mig för att inte lägga upp mitt lilla charmtroll på bild för fjärde tisdagstemat i rad så jag fick hitta andra charmtroll! Jättefina bilder på ditt "troll" förresten

skriven
#3: Cia

Ohhh Morris ser ut som en riktig varg!

skriven
#4: solgudinna

Så klart. Din vackra varg är det charmigaste som du vet.
Hoppas allt är bra med dig.
Kram.

skriven
#5: Nilla

Go' vovve!
Ha det bra!

skriven
#6: Anonym

Jättecharmig och jättefin!

skriven
#7: Paula

Ja nog har du världens bästa och charmigaste magmedicin! Ta vara på varandra!

skriven
#8: Maria

Gullhund, vad är det för ras?

skriven
#9: TiniTott

Skönt om dig du i första hand och njut med Morris =) Huvudsaken att du blir bra, bloggen finns kvar och vi med =) Underbara bilder på Morris som alltid, synd att vi båda har hanar, annars kunde de nog blivit goda vänner =) Fast hanar är ju lite konkurrens benägna ;)

skriven
#10: Lizaloop

men han är ju otroligt charmig!!!

skriven
#11: Maria

Hur mååååår duuu?

skriven
#12: Stina

Hej! Kul att titta in hos dig igen å uppdatera sig lite! =) Inge kul med magsår hörru, hoppas du mår bättre! Sköt om dig ordentligt. Kul iaf att du köpt ny
kamera, fina bilder har du tagit med den. Jag skulle vilja ha en kamera...en egen. Jag brukar fota med min sambos å det går ju bra, men det är alltid kul att ha en egen, som man kan ta med sig när å var man vill. kramar

skriven
#13: crue Annika

vilken snygging *L* hoppas allt e bra med dej !

skriven
#14: TiniTott

Hoppas allt går bra för dig och att det är på rätt väg. Saknar dina inlägg =) Ha en skön helg, hoppas du får mysa med Morris =) Kram!

skriven
#15: Junitjej

Vilken grann hund!

skriven
#16: Danialtirill

Thank you for the informative website

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...