Tusen tack...

...för alla era uppmuntrande kommentarer! Om ni bara visste hur varm jag blir inombords varje gång jag läser dem. En blomma till alla er underbara människor här på bloggen:

image191

Jag saknar er alla men har tyvärr inte haft mycket ork att sitta vid datorn ens. Har lyckats skaffa mig magsår så nu försöker jag vila mig i form. Är ute mycket med Morris och gör mitt bästa för att ta det lugnt och varva ner. Lite skrämmande hur svårt det är, att varva ner alltså. Jag har haft totalt 3 veckors semester på 6 år så man har väl inte vanan inne kanske.;-)

image192
Min älskling, minst lika bra som medicinerna man köper på Apoteket:-)

image193

Hoppas allt är bra med er och en stor KRAM till er alla!

Kommentarer :

#1: Moster Mjölgumpa

Det är nog ganska viktigt att lära sig ta det lugnt. Semester måste man ha tycker jag. Det är nog det enda "måste" som jag gillar. Hoppas att du mår bättre nu!

skriven
#2: Zassi

Ojojoj... tre veckor på sex år?? Puh... jag hade fem veckor i år, för första gången visserligen.. Vila upp dig ordentligt så det inte blir värre av magsåret!! Kramar och krya på dig!!

skriven
#3: Nilla

Ha det lugnt och skönt!

skriven
#4: solgudinna

Ha det jätte gott och ta hand om dig tills du mår bättre. Kram till dig och Morris.
Moses hälsar.

skriven
#5: Lizaloop

ojdå, det låter onekligen som om du behöver vara hemma och vila upp dig, om du både ska bli frisk och ta igen en massa semester..!
Sååå fina bilder på vovven!

skriven
#6: TiniTott

Hoppas det går framåt för dig! Vilken tur att du har underbara Morris att ta det lugnt med, visst är det en skön avkoppling? =) Ta hand om dig!

skriven
#7: Thea

Oj det var inte mkt till semester!?. Magsår låter inte bra, vila, vila.
Kram

skriven
#8: Lisbeth

Hej på dej , oj då ,trist ,förfärligt med magen ,jag vet! så ta vara på dej ,fin blogg ,tittar in igen och hoppas att du då mår bättre .
kram Lisbeth

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...