God fortsättning

...till er alla! Hoppas julhelgen varit bra, ser fram emot att titta in hos er och se hur ni haft det.:-) Själv har jag haft det bra med familjen. Min bror, hans sambo och deras lille son har varit hemma och det har varit full fart. Brorsonen fyller ett år i februari och det verkar som om han snart ska börja gå så hans föräldrar har det de gör...;-)

Morris och jag har varit ute mycket och han har fått springa lös vilket är jätteroligt. En hel del bilder har det blivit såklart så om ni vill kan ni se lite hur vi har haft det.:-)

image287

image288

image289

image291

image292

image293

Morris har ju blivit far och här kommer lite bilder på den stolte (?) fadern och sonen Rambo.:-)

image294

image295

image296

image297

image298

image299

image300

Nu fick vi besök så jag ska gå och vara lite social...:-) Ha det bra så länge!

Kommentarer :

#1: tinaminastina

Kikar in och önskar god fortsättning! Låter som du haft en härlig julhelg! Vilka fina bilder på Morris och den lille nye Rambo!!! Ha det gott!
kram tina/

skriven
#2: Nilla

Men! Vilken söt valp. Jättego'!
Ha det så skönt.

skriven
#3: Mediabrus

Är det en schäferblandning den lilla valpen? Hur som helst var han ju bara hur go som helst! (Jag är kääääär......*s*)

skriven
#4: Lotta

God Fortsättning och vilka härliga vinterbilder! Så fint ni har haft det, det ser så ljust och fint ut. Och vilken bedårande lite valp - Morris ser riktigt stolt ut :) Ha det så gott 8`)

skriven
#5: Lilla My

Vilka fina vinterbilder.Det ser ut att ha varit kallt där du är.Jag är glad att julen är över nu så jag kan börja läs fortsätta plocka ner julpyntet och börja släppa in LJUSET.Så härligt att det går mot ljusare tider.Ha det bra

skriven
#6: Carina

Bedårande bilder som vanligt.
Så Morris har blivit pappa :)
Säger som ovan, visst mådte det vaa en shäferflicka han fick på kroken den charmören ;)
Lilla Rambo ser ut som en sådan ialla fall.
God fortsättning från Goldiesmatte.

skriven
#7: TiniTott

Nej men oj så söööööööt =) Jag tror jag smälter. Och vilka underbara bilder på Morris nedan =) God Fortsättning!

skriven
#8: Mediabrus

Ville bara tipsa om ytterligare en fotoutmaning att hoppa på med nya teman varje vecka om man känner för det. :D

http://tnchick.com/

skriven
#9: Hilajn

Vilken otroligt söt valp:D Hörliga bilder fulla av bus och lek:D Önskar dig ett Gott Nytt År. Kram

skriven
#10: Tomas Lundin

Kääääär !!!

Ja ja inte i nån tjej, men man blir lite "småkär i såna där söta hundvalpar. Dom e lite för söta egentligen ;)
Och käääär i kameran ... det blev en Nikon D40x....
Så en lite mildare variant av din... men jag har "för liten börs än, hur mycket jag än suktade efter D80:n

Titta gärna på bildrerna som kommer nu ... alla är inte med min kamera, men många... Kram !

skriven
#11: tomas ....igen

Ps ... tar du de här rörliga bilderna med autofokus ? eller står du och hand-zoomar... och ställer in bländare och sån't....???

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...