En egen blogg!

Det var inte länge sedan jag upptäckte bloggarnas underbara värld men sedan dess har en stor del av fritiden tillbringats framför datorn.;-) Surfade runt på jakt efter idéer till mitt sovrum en kväll och hittade massor av underbara människor som delade med sig av bilder från sina hem och tips om allt möjligt. För någon som bl a älskar att gå husesyn hos andra (dvs jag) kan det inte bli mycket bättre!

Nu prövar jag själv att blogga. Spännande, roligt och lite läskigt...;-) Välkommen!

Kommentarer :

#1: Thea

Välkommen till bloggvärlden!!
Tjohoo vad glad jag blir när jag hittar en alldeles ny blogg och så står det Theasrum bland länkarna. Trevlig helg!!

skriven
#2: Scaniatjejen

Tack! Hoppas du haft en trevlig helg!

skriven
#3: Ingeborg

Hej Anna-karin!

Jag sitter och tittar på din blogg.Vad du är duktig
på att fotagrafera,jag blir så farsinerad.Korten är
så färggranna och effektfulla.Du är som den värsta
fotograf,som ett proffs.Tord är "blommvakt" åt mor
och far.Han är så glad,nu är Lill-Gumman skodd.Det gick bra men hon är lite ovan syns det.Det vill"blabba" under hovarna.Hovslagaren hade glömt att beställa hem "Klabbskydd".Så det vill bli så mycket snö under hovarna,det nästan som styltor ibland.Nej,nu ska jag snart göra natt.Kom in och hälsa på när du kommer hem nästa gång.Förresten om
du har något ärende på ÖB.skulle du kunna köpa en stor påse leversnittar.Riva och Grej är alldeles tokiga i dom.Tippen kan äta dom men dom är inte någon favorit precis.

Kram och godnatt:Ingeborg.

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...