Tisdagstema - Stökigt

image175
Mitt soffbord idag

Tycker det ser rätt så stökigt ut med alla tidningarna. Har haft pysselverkstad på soffbordet och målat billiga IKEA-ramar vita. Måste ju ha ramar till alla mina nyframkallade foton. Elller kanske inte till alla, då får jag nog inte plats med mer saker hemma...;-)

Har varit Birsta runt idag i förhoppningen att få känna på en Canon EOS 30D (och gärna Nikon D80 igen) men ack vad jag bedrog mig. Fick iaf tag på en Sony A100 som också verkar vara en toppenkamera men den passade tyvärr inte så bra i min hand. Så på kamerafronten nästan inget nytt. Jag som vill ha en ny kamera NU!:-)

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer :

#1: emmy

då ska du se mitt rum , de kan man snacka stökigt!!!
jätte fin blogg, kolla
& kommentera gärna min blogg ;)

skriven
#2: Loppa

Ja lite stökigt såg det ut hos dej med
. Men du hade
bara ett tillfälligt stök ! Tack för kommentaren hos mig .Ja det är jättebra med sk personalingång det gör inget om det samlas lite där ,för det blir mycket jackor och sånt med fem barn !Ha det gott!

skriven
#3: solgudinna

Fler fina foton att rama in förstår jag.
Är du nöjd med kameran? Jag är för dålig på att sätta mig in i hor man använder en så avanserad kamera så det får bli min vanliga digitala.
Ha en bra kväll.

skriven
#4: Maria

Hehe det SKA ju se ut sådär när man pysslar, men det är inte så kul att städa undan efter sej ju.
Himla duktig du är som verkligen går runt och testar hur kameror känns i handen. Tur för mej bara att min Nikon passade mej. Givetvis får man ju vänja sej lite för det är ju ganska annorlunda mot att hålla en liten lätt kompaktkamera i handen! =D

skriven
#5: Fridasfunderingar

Kreativt stök!Härligt!

skriven
#6: crue Annika

hoppas du snart hittar en kamera du vill ha ...va kul att du tycker min lilla svea kisse e söt :) kram från en stolt matte !

skriven
#7: Vildängel

Ja men vill alltid ha sina nya saker typ IGÅR och inte imorgon. *s*

skriven
#8: emmy

njaa , lite granna ! men inte mkt :)
puss <3

skriven
#9: Pernilla

Liite stökigt, men lätt att fixa.. Och sen kommer ju ramarna bli ur snygga när det kommer kort i dom med!
Så är det för mig med.. Nått man vill ha helst redan igår!! :)
kram

skriven
#10: Vildängel

Bye the way - tack för att du nämnde mig som blogg i din tagen-lista. Hoppas du inte blir jätteledsen för att jag väljer att inte hoppa på det tåget..... :D

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...