Hemma igen efter ännu en resa

image146
Soluppgång i morse

Åkte i natt ännu en vända ner till Köping och kom hem i eftermiddags. Har varit lite trött eftersom jag hade svårt att sova innan jag åkte men vad är det för fara när nätterna är ljusa, solen går upp vid tretiden och vägarna är torra. Det är aldrig så lättsamt att jobba som den här tiden på året (möjligen bortsett från husvagnar, husbilar och liknande...;-)

Hälsade på en kompis efter jobbet och var sedan så hurtig att jag cyklade till matvaruaffären och handlade. Brukar iofs göra detta allt som oftast sommartid men har känt mig lite hängig en tid och därför varit lat. Hoppas detta är ett tecken på att ny energi är på väg åt mitt håll.:-) Tror faktiskt jag ska ta med mig kameran ut på en liten promenad nu, det är fint väder här i stan.

Ha det bäst och tack för era kommentarer!

Kommentarer :

#1: Sara

Vilken härlig bild!

skriven
#2: Anders Branderud

Väldigt fint foto på en vacker solnedgång!!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...