Tisdagstema - Styrka

Styrka kan vara så många olika saker. Jag associerar nog gärna styrka med motorfordon, maskiner och deras kraft - den styrka jag får ta del av och styra på jobbet.

image144
Jag i skopan till den näst största grävaren i Aitikgruvan. Det krävs en hel del styrka av den maskin som ska kunna använda denna gigantiska skopa. Alla maskiner i Aitik kopplas lätt samman med styrka.:-)

image145
Här hörs motorns styrka tydligt. Avgasröret hör till en av alla fina bilar jag fått köra och första två veckorna jag satt bakom ratten på denna bil hade jag ofta sidorutan nere för att få höra kraften.:-)

Kommentarer :

#1: Annika

he he ja de kallar jag styrka :)

skriven
#2: Vildängel

åh hej o hå -det vaer minsann ingen liten skopa! :D

skriven
#3: Ingalill

Jösses det var den största skopa jag har sett.

skriven
#4: Evelyn

Jag rös när jag såg hur stor skopan var :)

skriven
#5: theresa

ojojoj!!! jag blir rädd av den där skopan ;)

skriven
#6: selma

Härlig tolkning av temat!
kramis

skriven
#7: anca

Snacka om stor skopa! Hade väntat mig en del hästkrafter här;)

skriven
#8: Trana

hehe styrka javisst :D

skriven
#9: Tess

Kan ju bara hålla med de andra, vilken skopa! *WOW*
Och jag förstår verkligen att du satt med nervevad ruta i bilen, en V8 är inte att leka med *ryser av välbehag bara av tanken* =)

skriven
#10: Maria

Den första bilden var hur grym som helst!

skriven
#11: Nette

WOW! Jag hade ingen aning om att det fanns så där stora skopor!!!! Jag håller med dig - det där är styrka! :)

skriven
#12: Thea

Hahaha....en sån skopa. Kul kort!
Hoppas energin är på vär tillbaka.
Kram

skriven
#13: Cam

Herrejä*lar vilken skopa!! :-O

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...