En liten snabbvisit...

...måste jag nog hinna med här även om jag är trött. Bloggberoende?! Nej då inte alls... ;-) *host harkel*  Är hemma hos mig igen efter ett besök i hembyn hos mamma och pappa. Har haft två underbara dagar med min favoritvovve Morris. Idag var vi ute från halv elva till halv fyra i det fina vädret. Verkligen lyxigt!

image37
Världens goaste hund enligt mig:-)

Ni får väl säga till när ni börjar tröttna på hundbilder. :-) Blir lätt mycket hundar och lastbilar på mina foton... Man fotar det man gillar.

Det har varit en mycket bra dag idag. Timmarna med Morris skulle förstås räckt för att dagen skulle klassas som bra men jag har även haft en mycket trevlig kväll med min kompis J. Dessutom har jag äntligen klippt mig!

Min vana trogen hade jag ignorerat att luggen började hamna i ögonen (eller snarare hade varit där en längre tid) men idag kände jag att nu får det vara nog. Ringde min frisör och hade den otroliga turen att få en tid redan i eftermiddag! Snacka om flyt. Normalt är jag väldigt feg när det gäller håret och ändrar aldrig mycket men nu var jag så less eländet som bara var ivägen. Så när hon frågade hur mycket jag ville klippa (jag har långt hår) sa jag att jag var sugen på nåt nytt och hon fick göra som hon ville bara det fortfarande var hyfsat långt. Blev lätt nervös när jag såg hur mycket hår som försvann men hon har hittills aldrig gjort mig besviken och det gjorde hon inte idag heller. Är supernöjd trots att jag nog bara har en tredjedel så mycket hår nu jämfört med i morse. Lite ovant men det känns bra. Oj vilken lång utläggning detta blev, inte riktigt meningen... :-)

Nu ropar sängen på mig men jag hinner nog titta in här en stund imorgon. Ska inte iväg förrän i morgon eftermiddag visade det sig. Skönt!

Hoppas ni har haft en fin fredagkväll och att ni får en bra helg!

Kommentarer :

#1: Vildängel

Fin bild på hunden, men du var är bilden på din nya snygga frisyr då? *nyfiken i en strut*
//V

skriven
#2: Scaniatjejen

*ler* Ska försöka få till en bild på frisyren också.:-)

skriven
#3: Thea

Vi tröttnar inte på söta vovven. Vad roligt att du är nöjd med din nya frisyr. Jag borde oxå göra nåt roligare av mitt långa hår =(

Ha det!

skriven
#4: MO

Vilken fin hund, tycker nästan han ser ut som en varg, lite stor och spännande. Vad modig du är som vågade klippa dig. Ofta blir man ju nöjd bara man vågar prova nåt nytt, ha de bra, Maria

skriven
#5: frukostflingan

Fortsätt du att fota det du gillar, hundar och lastbilar. Jag är lite nyfiken på hur det ser ut inne i hytten!

skriven
#6: Calle Fridén

Trevlig blogg! Jag lägger en länk från min sida!

skriven
#7: tina

Söt och fin vovve!Mysigt att vara ute så i naturen i det härliga vårvädret!! Ha en bra vecka!!
Kram Tina:)

skriven
#8: Scaniatjejen

Thea: Vilken tur att ni inte tröttnar:-) Jo det var roligt med lite nytt i hårväg men så har jag haft ungefär samma frisyr i bra många år...
Maria: Ja visst är han lite lik en varg? Fast bra mycket keligare:-) När det gäller håret är jag egentligen jättefeg men är glad att jag vågade denna gång.
Frukostflingan: Det låter bra det. Nu har jag lagt ut lite bilder inifrån hytten så du kan stilla din nyfikenhet:-) Roligt att du vill se det!
Calle Fridén: Tack så mycket! Jättekul!
Tina: Jo nu är det underbart att vara ute och särskilt med så gulligt sällskap:-) Ha en bra vecka du med! Kram

skriven
#9: TiniTott

Åhh han är så underbart söt Morris =)

skriven
#10: hundes ägare

morsk hund må jag säga

skriven
#11: Lokeragne

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...