Försök till förnyelse...

...som inte går alldeles lysande tyvärr. Jag har försökt ersätta bloggens rubrik med en egen bild (header?) och så långt allt väl (även om jag skulle kunna tänka mig att ha bilden lite större). Tips om hur jag skulle få dit headern hittade jag hos Kix Koll. Tack alla ni duktiga som delar med er av er kunskap!

Problemet är nu bara att jag inte får bort texten som var header hos mig tidigare. Har lyckats flytta den till höger men ännu inte fått bort den. Resultatet ser ni ju ovan. Ska trixa vidare senare idag men nu tänkte jag allt gå ut i det fina vädret! Har varit duktig och putsat köksfönstren samt rensat avloppen på toan så jag tycker jag förtjänar att gå ut och sola lite. :-)

Hoppas ni kan njuta av soligt vårväder även hos er!

Kommentarer :

#1: Vildangel

Både kul och lite retfullt att hålla på och trixa med designen - det tar ju bara så lååååååång tid att få det som man vill.
//V

skriven
#2: Scaniatjejen

Vildangel: Jo nog kommer det att ta tid alltid:-) Men det är ju kul att försöka lära sig nåt nytt och till slut ska det väl bli som man vill.

skriven
#3: Scaniatjejen

Hmm...när jag skulle posta kommentaren ovan fick jag ett meddelande från blogg.se att den var misstänkt som "spam". Intressant att bli misstänkt för det på sin egen blogg!;-)

skriven
#4: tina

Halloj! Har också råkat ut för att bli misstänkt för spam på min egen blogg...märkligt!! Vad skönt att få fönsterna putsade,har inte tagit tag i det än..... Ha det gott!!
Kram Tina:)

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...