Lite sliten är man allt...

...men jag vet inte riktigt varför. Visserligen blev det en väldigt lång dag igår. Vaknade fyra på morgonen och tänkte att det var lika bra att kliva upp. Väckaren stod på halv fem och jag skulle ju ut med Morris innan jag åkte på jobbet. Hade iaf fint väder på morgonen och det piggar ju upp lite när man sitter där bakom ratten. Kom hem vid tiotiden på kvällen och innan jag varit ute med vovven igen var klockan elva. Det var en trött matte som stupade i säng sedan...

Nervöst var det också att lämna Morris en hel dag. Min supersnälla kompis J tittade till honom och tog ut honom på promenad så jag tror att det var jobbigare för matte än för jycke. Hon rapporterade glatt att det inte var någon vakthund jag skaffat mig precis. Han låg och sov när hon kom in och sedan fick hon ett mycket varmt välkomnande.:-) Men de känner ju varandra sedan tidigare så det borde ju vara lugnt också tycker man.

Har fixat lite adventsfint hemma idag, bilder kommer någon dag sen. Ber om ursäkt för att jag varit seg att svara på era kommentarer, inte blivit mycket tid vid datorn för mig men jag kommer tillbaka. Tack för alla era vänliga och uppmuntrande ord iaf! Jag tittar in hos er så fort jag bara orkar.:-) Kram på er!


image251
Soluppgång vid Tönnebro igår morse. Ögongodis för en trött chaufför.:-)

Kommentarer :

#1: Helena

Vilka snöiga vinter bilder du bjuder på här under.
Skönt att hinna fixa lite hemma med advents pyntet.
Ha det gott.

skriven
#2: T

Får jag fråga vad det är för bilar du kör?

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...