Temavecka närbilder: Mat

image215
Dagsfärsk kladdkaka

Mina föräldrar kom in på en snabbfika idag och då passade jag på att bjuda på kladdkaka. Inget för min mage men roligt att baka ändå. Och framför allt roligt att få besök av mamma och pappa! Har shoppat en hel del fint idag och fick dessutom tre (!) efterlängtade paket med posten. Bilder kommer på alla inköp så småningom.:-)

Tusen tack för alla era uppmuntrande kommentarer till förra inlägget! Om ni bara visste hur gott det känns i hjärtat. Ni får mig att må bättre.:-)

Kommentarer :

#1: Nilla

Smarrigt!
Har du testat att ha i hackad mörk choklad i smeten? :-)

skriven
#2: Vella

Kladdkaka!!! Åh så gott, jag bara älskar det.....mm.
Kul att du tittade in hos mig/Vella

skriven
#3: svartpeppar.blogg.se

mmm gott!
den gofaste jag ätit är choklad o kokoskaka från allt om mats recept. grym konsistens!

skriven
#4: Johanna

Det där såg otroligt gott ut!

skriven
#5: Sofie

Vad gott det ser ut!!! synd att man inte kan äta sånt nu. Har fått en massa piller och pencilin av tandläkaren för tandvärk idag.... annars hade jag ätit upp din kaka :)

skriven
#6: lotta

Hej igen, vilken god kaka du bjudit på *sniff* Nu har jag läst lite i din trevliga blogg. Vad fina foton du tar, speciellt från dina körningar och lite ovanligt yrke för en tjej eller? Tror jag lägger till dig som min favorit om det är ok, så jag kan ha lite koll på dig =)

skriven
#7: Helena

Mmm! Jag älskar kladdkaka!! Det där får mig att bli jättesugen på det. (-:

skriven
#8: Saga

I love kladdkaka! Din ser supergod ut... och det finns såklart inga smulor kvar av den heller!? :)
Du tar jättefina bilder, verkligen jättefina!!

Jag hoppas verkligen att du får må bättre snart, att den där trasiga magen helar sig!
Krya på dig och kram från mig!

skriven
#9: Emma

Men oj så bra det skulle sitta med en kladdkaka nu! Mums!

skriven
#10: Gela

Den ser verkligen supersmarrig ut. Jag tror jag måste baka en i kväll. ..

skriven
#11: Arnefredrikke

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...