På snabbvisit igen

Det verkar gå trögt med min comeback här på bloggen. Igårkväll var jag för trött för att blogga och idag har jag inte mått så bra.  Så här vackert var det iaf igår morse efter E4an:

image201

Älskar att fota himlar.:-) Passade på att fota lite när jag hade min 45:a på Tönnebro och där hittade jag bl a detta höstlöv:

image202

Det var underbart att få köra lastbil igen. Man är ju knäpp men jag vill inte bli botad.;-)

Idag har det som sagt varit lite si och så med välmåendet men jag har försökt kämpa på och har fått en del saker gjorda iaf. Känns bra. Har bl a tagit lite fler bilder från vardagsrummet men de får ni se en annan dag. Kram från en lätt sliten Scaniatjej:-)

Kommentarer :

#1: TiniTott

Underbara bilder! =) Är allt lite avis på dig som får åka runt på vägarna... hade det inte varit för att jag tvivlar att jag skulle kunna köra lastbilen på vintern hade jag nog funderat allvarligt på att ta lastbilskort. Sköt om dig! kram

skriven
#2: tina

Hej där!!! Längesen jag var härinne...kul att du är tillbaka..nu ska jag läsa ikapp lite här! Ha det bra!!!
Kram =)

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...