Livstecken

Tack för alla era vänliga kommentarer, vad det värmer att se hur många som tittat in här under min frånvaro! Det har blivit en lång bloggpaus, hade verkligen inte tänkt vara borta så här länge (inte alls egentligen) men hälsan har gjort att orken inte riktigt räckt till. Är sjukskriven nu och det känns som om det kommer att dröja länge innan jag är i arbetsdugligt skick igen. Tar en dag i taget och gör det jag kan för att förbättra min hälsa. Kikar in hos er allt eftersom, dagsformen styr hur mycket tid det blir framför datorn (som den styr allt annat...). KRAM på er tills vi hörs igen!

Kommentarer :

#1: Vella

Vad roligt att du är tillbaka, jag har saknat dig. Hoppas att du får mer ork och mår bättre snart. /Vella

skriven
#2: Mary-Ann

Hej, jag brukar kolla din blogg. Din hund är sa° härlig. Jag bor i Paris men har ibland hemlängtan och da° tittar jag pa° dina fina foton du tagit. Hoppas att hälsan kommer tillbaka snabbt sa° att du kan ut och köra igen. Jag har saknat dej en tid.

Ha det gott. Mary-Ann

skriven
#3: Mary-Ann

Hej, jag brukar kolla din blogg. Din hund är sa° härlig. Jag bor i Paris men har ibland hemlängtan och da° tittar jag pa° dina fina foton du tagit. Hoppas att hälsan kommer tillbaka snabbt sa° att du kan ut och köra igen. Jag har saknat dej en tid.

Ha det gott. Mary-Ann (mail Nr 2 vet inte om det blev skickat det första)

skriven
#4: Anne, anness

å, hoppas att du har haft det så bra du kunnat iallafall och att solen lyst över dig. Välkommen tillbaks och vilket vackert foto!

skriven
#5: Helena

Så märkligt. Det var länge sen jag var inne på din blogg. Och så just precis efter att du lagt in ett inlägg efter paus....

Ja ta det nu lugnt. Känn efter hur du mår och låt allting ta den tid det tar.

skriven
#6: Camilla

Va roligt att "se" dig igen. Hoppas att hälsan blir bättre så vi får se fler av din fina foton. Sköt om dig!

skriven
#7: Zassi - Sara

Låter inte alls roligt. Hoppas att du blir bättre och bättre - har saknat dig "här ute".

Kramkram//Z

skriven
#8: Moster Mjölgumpa

Vad skoj att du är tillbaka. Hoppas verkligen att du blir bättre!

skriven
#9: tomas lundin

.... synd att du hade ohälsa, annars hade du väl varit på logen den 23... najs to see you back

skriven
#10: TiniTott

Kul att se ett litet livstecken från dig =) Tråkigt att höra att du blivit sjukskriven, men det kanske är det bästa för att du ska kunna komma igen. Sköt om dig och ha det så bra! kramar i massor

skriven
#11: Monkan

Åh, hej!!! Vad skönt med ett livstecken! Du får pausa hur mycke du vill. men det kom så plötsligt ju! Ingen förvarning.



Jättetrist att du inte mår bra men sååå skönt med ett livstecken. Och det är samma tjej fortfarande ser jag :-) underbart foto som vanligt!



Trist med sjukskriving så klart men hoppas den gör susen så att du mår bra bättre bäst snart.



Kram!

skriven
#12: synne

Fantastiskt....

Har saknat dig så ska du veta.

Ta den tid du behöver, bara ge ett livstecken ifrån dig lite då och då så vi vet att du fortfarande är här.

Ta hand om dig nu vännen.

Ge Morris en kram från mig och Erri.

Kraaaaaaaaam Synne.

skriven
#13: Number nine on Melon Lane

Trevligt med ett livstecken från dig. Vacker bild. Krya på dig.

skriven
#14: Lizaloop

Skönt att höra ett livstecken från dig, hoppas verkligen att du blir piggarna snart!

Sköt om dig!

Kram Lisa

skriven
#15: Carina

Härligt att höra från dig.

Du har varit saknad.....hoppas verkligen att du får bättre hälsa framöver.

KRAM

skriven
#16: Zassi

Skickar Styrketankar!



Kramiz

skriven
#17: kats

Hej...:-) kul att höra lite från dig igen... vi har saknat dig.



Ta en dag i taget och försök njut av livet trots att det är som det är... vi tittar in mellan jämna mellanrum för å se om du skrivit ngt..



Må så gott nu och var rädd om dig!!! Lova

skriven
#18: || p e r l a n

Tänker på dig. Ta det lugnt och var rädd om dig!

kram

skriven
#19: tomas lundin

... nu har jag fått till en blogg på min hemsida, och en del höstbilder.... kika in om du har lust !

skriven
#20: Plogflickan

Har saknat dig, hoppas du mår bättre?

skriven
#21: Zassi

Hoppas allt är väl med dig!

Kikar in ibland för att se ifall du är på G =)

skriven
#22: TiniTott

Hej, hoppas det går bra för dig med allt. Saknar dina inlägg! Sköt om dig, kramar!

skriven
#23: Carina

Ser att du varit in till mig en sväng ..hoppas att du har fått lite bättre krafter nu.

krama vovven från raggsockan och mig

Själv får du en stor styrke kram.

skriven
#24: tomas "ludde" lundin

hejsan, har gjort ny hemsida , ny URL..(adress)se ovan....

och bloggar för fullt, och knäpper för fullt.

Jag har ju numera 55-200 objektiv oxå, och i Lördags syndade jag, och köpte 4gigs minneskort till kameran och ett extra batteri (600kr)... (nödvändigt)



sen har jag gjort en hemsida åt bangolfen, http://www.sollefteabangolf.se



.... saknar scaniatjejen både på dansgolvet och bloggen, hoppas du mår bra, eller snart kommer göra det !

skriven
#25: The Dave

Tjenare!! grymt vacker bild på blomman.. får jag fråga vad du har för kamera?? köpte just min första systemkamera en sony a300 som jag försöker lära mig att fota på men går inte så bra får inte bilderna som jag vill.... klurigt!! Keep on trucking!!!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...