Tack!

Tack för alla era snälla kommentarer om min hall! Kul att ni också gillar tapeten. Och jag känner mig enormt hedrad av att ha blivit utvald av både Carina och Moster Mjölgumpa! Ni vet väl att ni lyser upp min dag också? Jag är väldigt dålig på att kommentera hos alla er underbara människor just nu. Mår inte alls särskilt bra och orken räcker inte riktigt till. Hoppas såklart på att återkomma med nya friska tag men tills dess hoppas jag ni har överseende med mig. Stor KRAM till er alla och tack igen för alla era vänliga ord!

image322

Kommentarer :

#1: cattis

sänder dig goda tankar om bättring.

Kram
Cattis

skriven
#2: Carina

Tar en av dina tulpaner och tackar ;)
En stor varm kram och hoppas du mår bättre framöver

skriven
#3: tomas

hej igen ! .... den var oxå fin ! (bilden på tulpanerna !.... fast det fattas en, det var någon här ovan som tog en ; )

Har du tänkt på en sak A-K ?.... du är ju ändå, liksom jag, trots dina till synes proffessionella bilder, nybörjare inom foto. Men hur olika vi ser på motiv, alltså hur vi hittar motiven, och det tycker jag gör det hela intressant. Jag brukar låna ut kameran ibland (under min övervakning) både till barn och vuxna, för att de ser genon linsen på ett annat sätt.... ja ja nu blev jag långrandig...

sköt om dig !

skriven
#4: Anne

:) Hoppas du snart mår bättre! Vilket fint foto!

skriven
#5: Moster Mjölgumpa

Krya på dig!

skriven
#6: Madelene

skitsnyggt! =) gillar dina bilder... min lägenhet håller på o görs om nu för tillfället..flyttar in där i mars.. weeei! =)

skriven
#7: Stina

Vackra tulpaner! MÅste nog handla en bukett själv nu i veckan! =) Va tråkigt att höra att du inte mår så bra! Hoppas det känns bättre snart! Här får du en *kram* av mig som tröst. =) Måste även säga att din hall är jättefin. Det blev verkligen bra med de nya tapeterna. =) Du gjorde ett bra val. Ha det så bra vännen. Vi "ses"! Kram

skriven
#8: Karin/Theas rum

Tävling hos mig!

skriven
#9: Angelica

En styrkekram här! Fint foto och fina tulpaner!

Ta hand om dig! kram!

skriven
#10: tomas

det är jag igen....... vill bara säga sköt om dig, och om du orkar så titta på fina bilder på min hemsida, kanske ger dig kraft och styrka, fina vinterbilder.... du som gett mig insperation littegrann, med dina fina bilder.
Men orkar du inte nu så finns dom kvar tills senare ... ha det bäst

skriven
#11: Eirikiris

Very good guestbook. Interesting!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...