Tisdagstema - Yta

Jag har nyss förändrat en hel del yta i mitt hem och här får ni nu se resultatet.:-)

Min hall före de nya tapeterna:

image313

image314

Och så här ser det ut nu:

image315

image316

image317

image318

Något med lite mjukare yta hittar man för tillfället i mitt kök. Lyxade till det och köpte tulpaner åt mig själv igår.:-)

image319

image320

image321
Hur förälskad jag än är i mina nya tapeter (och tro mig, det är en hel del;-) så är ändå Morris den som har den vackraste ytan.:-)

Kommentarer :

#1: Anne

Hej! Vad fint det blev, tapeterna är jätte fina med det sirliga mönstret. Och vilka fina biler på tulpanerna du har tagit! Ha det så bra!

skriven
#2: Marlene / trolltyg & ...

Håller nog med dej, men jag gillade dina ytor oxå

skriven
#3: TiniTott

Underbara bilder och hallen blev SÅÅÅÅÅ snygg! =) Kram!

skriven
#4: SerineX

Kjempelekkert med ny tapet! Det ble utrolig fint.

skriven
#5: tomas

Hej och hå !

Tycker att det vart tjusigt, du verkar duktigt på inredning ...OCKSÅ !
Appropå fina ytor; dina tapeter ja !
Din Morris JAA !
Men jag vill nog framhäva att dina egna personliga ytor är till och med snäppet vassare, och jag borde veta, som har dansat nära ett antal gånger.

Jag säger som min morbror skämtsamt brukar säga:
"Fin hund, får man klappa matte !?
;)

Ha det gött nu

skriven
#6: Lizaloop

Det blev sååå bra! Å jag håller med, morris är ju en vackrare yta..men det kan man jui nte räkna in nu..

skriven
#7: Fru A

Gillar verkligen de där tapeterna!!!

skriven
#8: Paula

Ja gosigare yta får man leta efter, men tapeter var jättefin den också!

skriven
#9: Carina

Så säger bara en riktigt BRA matte om sin hund

skriven
#10: Moster Mjölgumpa

Jättesnyggt blev det!

På tal om annat så har du hamnat på en lista på min blogg.

skriven
#11: kats

jätte fina tapeter!

skriven
#12: Helena

Där är ju de fina tapeterna. Så snyggt det blev. Är golvet nytt också?
Kram.

skriven
#13: Sandra

Verkligen fint du har hemma. Tapeten var underbar! Hälsningar Sandra

skriven
#14: Hilajn

Fint det blev och snygga tapeter. Trevlig helg.

skriven
#15: Anonym

Jag håller med - tapeten är snygg. Men tyvärr på fel håll...

skriven
#16: Scaniatjejen

Jo jag vet att den sitter åt fel håll:-)

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...