Påskpyntat och klart

image379
Förra året pyntade jag ingenting till påsk men i år kändes det mer lockande. Har pyntat mig själv lite också, provade mitt nya nagellack idag.:-)  Jag målar naglarna kanske 2 gånger om året så min käre vän B hade fog för sin fundering om jag börjat äta några hormontabletter (med kvinnliga hormoner...;-). På tal om vännen B var jag iväg och hämtade en underbar påskpresent från honom och hans fru: Glutenfritt hembakat tunnbröd och glutenfria skorpor, oerhört lyxigt! Så nu vet ni vad jag ska äta i helgen.:-)

image380
Hoppas ni får en skön start på påskhelgen och glad påsk på er ifall vi inte hörs nåt mer i helgen!

Kommentarer :

#1: Helena

Men så fint du har gjort. Här finns inte en enda påsksak framme... men vi har köpt godis i alla fall.

skriven
#2: CAZZIS

Ha en bra torsdags kväll nu hörru ;)

skriven
#3: Kattis

Väldigt trevliga saker du gjort!
Ha en riktigt trevlig påsk!
Kattis

skriven
#4: Kattis

Svar: Ja, det lite lyxigt att få naglarna fixade. Jag har ju bitit på dem i alla år så nu äntligen har jag fina händer.
Må gott!
Kattis

skriven
#5: anna

vilket fint påskpynt, gillar lilla fågelboet, jättefint
ha en trevlig påsk
anna

skriven
#6: synne

Hej vännen.
Din stol var väldigt lik en som vi har....
Skön att sitta är den, men väldigt vinglig hehe.
Hoppas du får många påskägg med massor av snadder i.
Glad Påsk till dig från mig och resten.
Synne :D

skriven
#7: Ellas Inspiration

Vilka härliga bilder! Ha en mysig påsk. Kram Karin

skriven
#8: Vicke

Vad påskfint du har gjort det, Glad Påsk!

skriven
#9: B

Den fina överraskningen du skickade i form av otroligt smaskiga mandelkubbar värmde minsan i magen på en hungrig chaffis. Får smälla familjen på fingrarna för att få ha dom i fred! Jättekram!!

skriven
#10: Scaniatjejen

B: Härligt att höra! Det är du minsann värd.:-) KRAM!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...