Temavecka - Gul

image382
Inte det mest originella gula man kan visa upp men iallafall påskigt så det förslår.:-)

Idag har det inte blivit mycket gjort, förutom sångövningen på förmiddagen. Vi är ett gäng här i byn (som tidigare varit med i kabarén) som ska sjunga i kyrkan på Kristi Himmelsfärds. Ska bli himla kul! Tjejen som håller i det hela är så duktig och har hittat många låtar som är verkligt roliga att sjunga. Jag ska för första gången i mitt liv sjunga solo, bara en vers men det är tillräckligt nervöst det.:-)

Enda nackdelen med våra sångövningar denna helg (tränade igår också) är att sockenstugan där vi hållit till är mycket sparsamt uppvärmd. Idag visade termometern 14 grader och det är i mitt tycke nästan 10 grader för lite... Känner mig rätt hängig nu ikväll, hoppas det inte är nån förkylning på gång.

Har iallafall kunnat trösta mig med det supergoda tunnbrödet som B levererade till mig i veckan. Mmm, man sitter hela tiden och tänker "bara en macka till...". Farligt farligt men härligt härligt.;-)

Hoppas ni alla njuter av påskledigheten!

Kommentarer :

#1: AnCa

Fina bilder på den "påskigaste" av alla blommor-påskliljan!!! Måste berömma ditt fina påskpynt oxå, jättefint! Åh vad läsligt att sjunga solo, jag ska hålla tummarna för dig du Modiga!!!

Påskkramis // AnCa

skriven
#2: Monkan

Det är väl inte SÅ himla konstigt att välja påskliljor när det är påsk, inget fel i det. Särskilt inte när bilderna är så SNYGGA som dina.

Vilka fina bilder du har!!! Cool tupp på Grönt. Lysande tolkning på Last :-) Och Badrum, rrriktigt snygg toasits :-) (Jag har en likadan!)

skriven
#3: Carina

Härligt färgtema du har den här veckan, är det något du kommit på själv eller finns det något liknade tisdagstemat?
Ha en god fortsättning på Påsken

skriven
#4: Junitjej

Hade du också problem med blogg.se igår kväll?

skriven
#5: Jenny

Jätte läckra foton!
Påskliljor är ju sååå vackra!

skriven
#6: Piffa och puffa

Måste bara skriva och säga att du tar fantastiskt fina foton. Jag har varit inne på att köpa en Canon 400 men nu tvekar jag. Måste fundera ett tag till.
Fin blogg, jag kommer hit fler gånger.
Kram Anette

skriven
#7: Lotta

vackra bilder!!

skriven
#8: kats

gult är mkt vackert. min favorit blomma är maskros...för den vackra gula färgen....

din hund.... är så fiiin:-) härlig promenad ni verkar ha haft.

skriven
#9: Nilla

Jättefina bilder!
Hoppas att du har haft en skön påskhelg!

skriven
#10: TiniTott

Så många härliga bilder =) har äntligen hunnit läsa ikapp lite =) Temafärg svart är dock bäst hihi =)

skriven
#11: Tomas

hörru du !

.. nu finns massor av nya bilder på hemsidan ....
hela mars-skörden ...

Kika in Kram T !!!

skriven
#12: Jenny Nilsson

Hej! Råkade falla in här på din blogg eftersom Synne har "valt ut oss" till sina "fyndutmanare" !
Ville bara säja:
VILKA UNDERBARA BILDER och intressanta inlägg.
"Reser runt" lite på Synnes Blogg och får se en massa vackra bilder, och nu har jag 2 st. som jag kan "följa med" i lastbilen....
Hörs kanske igen!
Skynda dej med dina fynd nu! Du verkar ha många i ditt hem (snyggt!)
Kram, Jenny i Bohuslän

skriven
#13: Alice

Jättefina bilder! Bli fotograf!

Kram

skriven
#14: Janina

Vad duktig du är, jättefina bilder! Förresten kladdkakan ser såå god ut

skriven
#15: Justintomine

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...