Lite av dagens pyssel

image414
Har ändrat om lite i köket idag, bytt gardin m.m, så nu är det färgerna blått och vitt som gäller ett tag. Gardinen är en panellängd från Village som jag fyndade på halva priset. Planen var att kapa den och använda den som kappa i sovrummet eller som löpare. Den räcker inte till de två fönster + balkongdörr som jag har i köket men jag provade att bara ha den till de två fönstren och lät balkongdörren vara fri. Än så länge tycker jag det funkar och dessutom slipper jag eländet med att en grej på dörren hela tiden fastnar i gardinen när man öppnar och stänger.

Nu är det godnatt för mig. Ska till tandläkaren i morgon, måste kliva upp tidigare än vanligt.

Kommentarer :

#1: synne

Hej och godmorgon.
Tyckte det där blev fint ja. Men jag älskar ju blått då.
Hoppas det går bra hos tandläkarn.
Klems Synne :D

skriven
#2: Number nine on Melon Lane

Enhetligt och fint. Kul med förnyelse dessutom ju:)

skriven
#3: Lizaloop

Men så fint du gjort!
Ha en trevlig helg!
Kram Lisa

skriven
#4: Anonym

Så fint det blev! Det är roligt att få förändra lite då och då.....
Kram/Vella

skriven
#5: tomas

hej.... utan dator ännu....tråkigt tråkigt...

tänkte bara säga hej ... fina bilder !!!



skriven
#6: synne

Var är du vännen?

skriven
#7: synne

wow, nu funkar det....

blev orolig ett tag. Hoppas allt är bra hos dig.

Kram Synne :D

skriven
#8: Monkan

Testing testing, jag har fått felmeddelande flera gånger, testar nu igen. Hur står det till? Det har varit så tyst så länge, är allt bra?

skriven
#9: Monkan

Det funkade!!! Jag har försökt med jämna mellanrum att skicka ett meddelande sen jag kom hem från semester 9 juni, det var ju ett tag sen så du kanske har hunnit byta färg i köket igen ;-) Här är meddelande, något försenatt:



Oj, oj, jag är en klantmaja. Jag skulle skicka utmärkelsen Kreativ Blogger vidare och det gjorde jag till dig och lisenis, men jag glömde gå in i era bloggar och berätta...



Tack för att du inspirerar mig, med hemmafixande och alla jättefina bilder du tar!!!



Om det kan vara till nån tröst så är det här bara en av alla många många jag glömde innan jag gick på semester... (vad sägs om att jag tog med ett halvt sko-par t.ex…). Kika på underrubriken "Trevligt" här så får du se utmärkelsen:

http://pysslaosyssla.blogspot.com/2008/05/tvrnit-tvling-och-trevligt.html



Vad fint ni har i ert blåa kök, visst är det kul att göra om och byta färg :-) Inte länge sen jag gjorde grönt, men vill redan ha svartvitt eller beige...

skriven
#10: Zassi

Hej hopp! Du har det så fint i köket =)

Men vart har du tagit vägen? Semester?

Kramkram

skriven
#11: Zassi

Hej hopp! Du har det så fint i köket =)

Men vart har du tagit vägen? Semester?

Kramkram

skriven
#12: tina

Vad fint du pysslat....kikar in och önskar en trevlig sommar!!



kramkram/tina

skriven
#13: Kaprifol

Jag gillar hundmatsskålen. s Hoppas att du har det bra i sommaren!

skriven
#14: Number nine on Melon Lane

Kikar förbi och önskar dig en trevlig sommar.

skriven
#15: maria

Oh, jag ska oxå till tandis i morgon..bävar för det ..

skriven
#16: LITTLE LOUISE

Hej, jag hittade din blogg via att du skrivit en kommentar på designadinblogg.se om att du klara att göra en header. Snälla, jag fattar INGENTING. kan du hjälpa mig? Eller säga hur man gör, tipsa til någon som kan.. något? skulle vara så snällt för jag har prövat allt, jag är så trög! jag vet inte hur jag skulle tacka dig.. <3

skriven
#17: Monkan

Hej, vart har du tagit vägen? Jag kikar här ett par gånger i veckan men det är helt tyst.



Vad hände egentligen hos tandläkarn?! Hoppas allt är bra!!! Lägg gärna in ett livstecken här, kanske en flagga om bloggpaus t.ex.

skriven
#18: Carro

Va mysigt det ser ut!! =)

skriven
#19: Junitjej

Om du vill vinna ett presentkort på 500:- i en valfri butik, då ska du delta i min tävling här:

http://junitjejen.se/2008/august/vinn-ett-presentkort-1.aspx

Lycka till!

skriven
#20: Number nine on Melon Lane

Kikar efter livstecken... Hoppas allt är bra med dig.

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...