Arbetsträning

Ni är så gulliga som tittar in och kommenterar fast jag uppdaterar så sällan. Blir bara en liten snabb rapport den här gången också men bättre än inget? Här får ni två dagsfärska bilder från en av mina arbetsträningsplatser:


Lastning av grot pågår. Jag har fått köra lite kran och det är helt underbart.:-) Men bara att köra lastbil igen är toppen, den del av mig som saknats under nästan ett år är på plats igen.


Att lastbilen i fråga dessutom är av det rätta märket gör ju inte saken sämre.;-) Notera också hur mycket snö vi har, var fantastiskt vinterväder idag, så härligt att få se solen igen.

Med hälsan går det upp och ner. Problem med sömnen, värk i kroppen och en mage som inte är på bästa humör men jag tror ändå att jag har det värsta bakom mig. Bara en sån sak som att Försäkringskassan är enig med mig om att jag ska tillbaka som chaufför (än så länge iaf, man kan väl aldrig vara säker). Orken räcker ändå inte så långt, därav det sparsamma bloggandet, men det värmer att se att ni tänkt på mig. KRAM från en Scaniatjej som trots allt ändå befinner sig på rätt plats igen!

Kommentarer :

#1: Synne.

Hej.

Gissa att jag blev glad nu när jag såg dig igen.

Har saknat dig....

Så kul att du kommit igång igen...

Förstår att det är kul att köra kran.



Du, inte bara är det rätt bilmärke, utan rätt färg med...

Blå är fint...

Nu håller vi tummarna för att du snart är tillbka ordentlig igen.

Det är skönt att försäkringskassan står på din sida ännu.

Hoppas de blir kvar där ett bra tag.



Nu ska jag krypa ner i sängen. Har jobbat inatt så nu ska det bli gott att sova lite.

Ta vara på dig nu.

Kramen Synne.

skriven
#2: SerineX

Å så fint at du gir lyd fra deg. Og så flott å se at du er i gang med å kjøre lastebil igjen. Og kran også,- spennende! Jeg skjønner at du har en pasjon for det. Og så nydelig vær dere har. Stå på!

skriven
#3: Zassi

Bamsekramar till dig och det är huvudsaken att du blir piggare och friskare!!



Härliga bilder och jag hoppas att du får hålla på med det DU vill :)



kramkram

skriven
#4: TiniTott

Vad skönt att du verkar vara på rätt väg =) Kram!

skriven
#5: Camilla

Ha en riktigt skön alla hjärtanshelg! Kram

skriven
#6: tomas

hej från mig :)

skriven
#7: kats

Hej,.. så himla kul att du fått känna lite hästkrafter under ändan igen... för jag antar att det är ett antal hästar ...

Förstår att det är skönt att börja jobba lite... men var rädd om dig...

skriven
#8: HUSnrNIO

Skönt att det går sas framåt för dig. Kram

skriven
#9: Lizaloop

Kul att du börjat så smått igen, för du verkar ju trivas som handen i handsken!

skriven
#10: Monkan

En snabb rapport är Helt ok! Toppenkul! Och samma läckra bilder som alltid, t.om lyckats matcha "bilen" med himlen :-)



Så bra med arbetsträningen, hoppas att det är rätta medicinen! Och det där kanonvädret kan ju inte göra saken sämre :-)



Kram

skriven
#11: Carina

Härliga jobbarbilder, kul att höra ifrån dig och hoppas nu att det går åt rätt håll för dig.

skriven
#12: Dave

Hejsan, jag är inte heller så snabb på att svara hehe skönt att du kommit igång medlite körning igen.. och du tar väldigt fina kort.. håller på att försöka lära mig min sony a300 fortfarande :) går sådär kan jag säga.. jag har inte läst din blogg så ofta men har du blivit utbränd på jobbet förut?? om de är okej att fråga?? Hoppas det blir bra snart med dig så vi kan ses ute på vägarna... Kör försiktigt!! /Dave

skriven
#13: Robin Pettersson

Tjenare :)

du får väl ta o fråga André Själander om han har nån grot körning till dig, han har en 580 V8 som dem kör 3 skift på. Stationerad i Sollefteå:)



Mvh Robin , Ps ska hälsa från Paul Gradin

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...