Som en 4-åring på julafton...

...det är jag det, när jag får köra lastbil och kran! Efter ett uppehåll i arbetsträningen är jag sedan ett par veckor tillbaka där jag hör hemma, i lastbilshytten. Och så har jag fått köra kran igen - lyckan var total! Detta är bilarna jag har kört (ni har iofs sett dem tidigare, men ändå;-):


Bara någon minut innan jag tog den här bilden körde jag den där kranen. Så himla underbart!


Den här bilen har jag kört idag, fast med ett grusflak på. Hade inte med mig kameran (och ingen tid att fota heller;-). Har inte kört grus tidigare heller och det är kul att lära sig nåt nytt. Dessutom får man träffa en massa nya trevliga människor (som är snälla och har tålamod med att man är nybörjare igen...:-)

Morris har varit med på jobbet idag och han gillar det, även om han tyckte att det var i varmaste laget ibland. Och när jag kör på gropiga vägar tittar han anklagande på mig, men han har fått hälsa på en del av de trevliga människorna han också och fått vara med så han verkade rätt nöjd ändå.

Som vanligt hade jag inte alls tänkt vara borta så här länge från bloggen men (också som vanligt) mår jag sällan så bra som jag hoppas att jag ska göra. Förra veckan var jag tvungen att vara hemma och vila från jobbet men den här veckan är jag tillbaka och det är huvudsaken. Jag kan leva med att inte må toppen bara jag får göra det jag vill!:-)

Hoppas ni alla har en riktigt skön sommar och tack för era vänliga och uppmuntrande ord! Kram på er från mig och Morris


Kommentarer :

#1: tomas

tråkigt att du mår så dåligt... web-kram på dig ...

...saknar dig på dansgolvet oxå ...ha det :)

skriven
#2: B

Familen tackar än en gång för senast. Vi hade otroligt trevligt. Och tårtan... MMMMMMMMMMMMMM

Jättekramen B

skriven
#3: kats

Men så vacker han är morris...

skriven
#4: Monkan

Åh vad tråkigt att du inte kan få må bra men härligt att du kommer igen med nya tag, och att du får köra dina kära lastbilar :-)

skriven
#5: malin

hej, Du undrade vart jag hade köpt min väska till systemkameran. Den finns på cyberphoto.se! :) /Malin

skriven
#6: HUSnrNIO

Jobbigt att du mår så dåligt men härligt att läsa om din lycka över att ha kört igen. TRevlig torsdag!

skriven
#7: Sandra, Johan, Viggo o Silas

Hej tjejen! Måste lämna en kommentar då Viggo dagligen vill gå in på "datorn o kolla på Anna-karins lastbil som jag också vill köra". Han har redan bestämt sig att han ska jobba med pappa när han blir stor :-) Jag hoppas att Johan får fingrarna ur och hör av sig så att vi kanske kan träffas nåt! Kram

skriven
#8: tomas

saknar dig fortfarande på dansgolvet ... krya på dig

skriven
#9: Monkan

Hej, en liten hösthälsning. Hoppas det går år rätt håll, och kanske lite mera lastbilskörande, och mysande i den söta lilla kolonin :-)

skriven
#10: Nilla

Hej, hur är läget?

skriven
#11: Tomas

....hoppas det går bra för dig.



kram !

skriven
#12: Storskogen

Kram...

B

skriven
#13: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Det ser förbaskat kul ut att köra kran :D

skriven
#14: tomas

God Jul !

skriven
#15: Synne

Hej vännen.

Nu är det länge sen jag besökte dig.

Smiter bara in för att önska dig och Morris en riktigt

God Jul och Gott Nytt År.

Juleklems fra Synnöve.

skriven
#16: Monkan

Hej! Kikar in för att önska dig en god jul och ett gott nytt år.

skriven
#17: Synne

Hej på dig.

Hoppas att allt är bra. Saknar dig och Morris.

Kramen Synnöve.

skriven
#18: Mary-Ann

god fortsättning pa° 2010. Hoppas att allt är bra med dej och Morris. Jag tittar in hos dej nästan varje dag, men det är sa° tyst pa° fronten....

Ha det gott.

skriven
#19: Eva

Du lever MIN dröm!

Har alltid drömt om att få köra/arbeta med lastbilar!

Lyllos dig :)

/Eva

skriven
#20: B

Torra vägar å tussilago på parkeringen i Arboga. Nu gillar vi att köra lastbil igen!!!

Vi kommer snart å hälsar på...

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...