Fliskörning

Har varit ute och kört flisbil senaste veckorna och det har varit toppen. Notera att det inte bara är en Scania, det är en Scania med V8-motor, så himla härligt.:-) En extra bonus är att Morris får följa med i hytten så det är inte bara jag som är nöjd och glad. Dessutom har jag fått backa med släp igen (och gissa om jag saknat det!) och lasta med traktor. Bara nöjen hela vägen.:-)










Tack för era kommentarer, hoppas orken räcker till att göra en bloggrunda snart. Ha det bäst tills vi hörs igen! Kram på er!

Kommentarer :

#1: Moster Mjölgumpa

Alltid kul att få se ett livstecken ifrån dig.



Ha det så bra!

skriven
#2: Mary-Ann

Det var roligt att du skrivit lite igen. Ett sa°nt tufft jobb du har, spännande ! Kram till dej och din underbara Morris.

skriven
#3: Micke

Syns väl på Morris att även han njuter av truckerlivet...=:)



Kämpa vidare min vän!



Kram på dig från Obbola!

skriven
#4: Monkan

Men jisses vad lång den är. Fattar inte att det går att köra med en sån, än mindre backa! Men du, den är ju smutsig ;-)

skriven
#5: Helena

Kul att Morris trivs med att åka bil. Det är likadant med Moses, han vill alltid med.

Ha det gott.

skriven
#6: Synne.

Hallå tjejen.

Så skönt att se ett livstecken ifrån dig igen.



Kul att köra flisbil kan jag tro. Det är nog nått helt annat än att köra styckegods.

Visst är det kul för Morris att han får vara med. Dels får han vara med dig och du slipper jobba ensam. Det är bra för alla parter.

Vad är det för längd på det där ekipaget?

Här i nabolandet får de inte vara längre än 18 meter. Ditt ser lite längre ut.

Kul att du fått komma igång och köra mera.

Men snälla vän, kör försiktigt.

Kramen från mig och Erri.

Synne.

skriven
#7: kats

så söt han är, ser ut att gilla att åka med.

skriven
#8: TiniTott

Trevligt att se ett livstecken från dig =) Och vad roligt att du kan ha morris med, han ser ut att trivas perfekt =)

skriven
#9: tomas

miss your comments !... and miss you on the danceflor

skriven
#10: B

Brukar springa förbi din blogg när jag startar upp datorn. Av någon anledning läser jag varje gång "Fiskörning" som rubrik... How come? Min fru garvar åt mig och skakar på huvudet. Är jag onormal????

skriven
#11: Synne

Hej tjejen.

Vilken härlig kolonistuga du fått klorna i. Så mysigt att sitta där och njuta i sommar.

Stor skillnad på före och efterbilder måste jag säga.

Tänk vad Morris kommer trivas där med....



Jag kommenterar här, för jag får bara Error 404 not found om jag försöker skriva kommentar på det inlägget.

Kolla om det nått fel.

Skönt att se dig lite oftare nu.

Hur går det med fliskörningen?



Storkramen Synne.

skriven
#12: HUSnrNIO

Gick inte att kommentera ditt översta inlägg så jag gör det här istället. Vilket kul projekt du har framför dig. Stugan var ju jättesöt.

skriven
#13: Nilla

Tittar in och säger Hej! Hoppas att du har det bra!

skriven
#14: Jonna

Visst är det kul att köra flis!

Världens bästa jobb!

Ha det bra och kör lugnt :) /Jonna

skriven
#15: Nils

hej jag har lite funderingar om priser vad man skall ta betalt för att köra flis är det per mil eller pre kg

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...