Lott nr 7

I höstas köpte jag en kolonistuga och bilder på denna har väl utlovats sedan jul iaf. Nu är det dags.:-) Jag och mina snälla föräldrar renoverade en hel del inne i stugan i höst men än är det inte klart. Ni får ändå se före-bilderna och lite efter-bilder, även om det är långt ifrån färdigt.

Så här såg det ut när jag köpte stugan:


Inte riktigt min stil... Så här ser det ut nu:


Mycket är kvar att göra. Bara jag blir lite piggare ska jag börja tapetsera i köket. *längtar*


Vintern har ägnats åt att läsa massor av trädgårdsböcker och drömmarna är stora. Hur mycket som kommer att bli lyckad verklighet återstår att se. Häck runt tomten, ett köksland och en altan är det som ska försöka realiseras denna sommar. Om nu bara snön kunde smälta nån gång...

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Camillasrum

Ser verkligen fint ut! Nån dag drömmer jag också om en sån liten söt stuga :) Ha en skön helg!

skriven
#2: kats

Men så fint, jättefint. Så kul med en liten stuga.

Må så gott.

skriven
#3: Monkan

Men vaddå, volanggardinen var väl fin ;-) Jag kan förstå att du ville göra om en del, jättefint. Fast mattan i köket ser rätt charmig ut, på bilden i alla fall. Vad stort det ser ut, fast det är en liten stuga. Åh vad jag önskar att jag hade en.



Vad gulligt det ser ut när du fotat stugan på längre och längre avstånd, lite som "hej då lilla stugan, syns snart igen" :-)

skriven
#4: Tomas

Har du glömt mig ? :(

skriven
#5: Carina

En kolonilott :)....kul att planera nu förstår jag.

Skulle jag gärna haft om jag var utan hus.

skriven
#6: Synne

Hej på dig.

Så vackert det är där.

Skulle gärna ha en sån lott med. Fast vi bor på landet nu.

Tänkte önska dig en trevlig tisdag.

Kram Synne.

skriven
#7: Ann-Sofie

Vilken härlig blogg! Kul med tjejer som kör lastbil. Har nyss tagit mitt C och hoppas på nytt spännande jobb! Jag gillar också Scania, har jobbat 10 år som montör i Södertälje. Kolla gärna min blogg! Kram

skriven
#8: TiniTott

Åh vad härligt med en liten kolonilott =)

skriven
#9: Synne

Hallå....

Bara inne för att se om det är nått liv i dig.

Sköt om dig.

Kram synne.

skriven
#10: Synne

Hej tjejen.

Tänkte bara önska dig och Morris en härlig valborg.

Kramen Synne.

skriven
#11: Synne.

Hej Snuppa.

Ville bara kolla så allt är bra med dig.

Kramen Synne.

skriven
#12: Monkan

Hej, kikar in för att titta på bilderna från din mysiga stuga igen, och önska trevlig helg, ifall det är så att du kikar i bloggen.

skriven
#13: Lizaloop

kikar bara in för å se om det var någon uppdatering ;0)

skriven
#14: Helena

Vilken söt stuga. Men så stor den ser ut invändigt.

Ha det gott.

skriven
#15: Sara

Åh vilken underbar stuga du köpt dig! Kommer att bli hur fint som helst :)

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...