Tisdagstema: Lång


Bilden är tagen med min mobil, hade inte med mig rätta kameran...
 
Spindeln höll nog på lång tid för att bygga detta nät (som dessutom består av långa trådar=). Lång är också den tid jag nu varit här på Österåsens hälsohem och jag tror också att jag kommit långt på min resa mot bättre hälsa. Åker hem på torsdag och jag gruvar mig lite, även om det såklart är skönt att komma hem. Det är betydligt lättare att leva sunt och bra här än i den bitvis tuffa vardagen...men det är bara att göra sitt bästa och vara rädd om sig! Har förresten hållit på lång tid för att försöka lära mig den läxan också.;-)
 
 
Taggar: Foto, Lång, Smärtrehab, Tisdagstema;

Kommentarer :

#1: Freja

Mycket långt i ditt inlägg, men jag blundar lite för bilden och koncentrerar mig på texten, så jag inte behöver se skymten av spindelnätet, för det KAN gömma en spindel...

skriven
#2: Fröken Christina

Det var ett långt nät. Jag önskar dig lycka till.

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...