Plötsligt funkar jag igen

hantlar på gym
Ingen bildkvalitét att skryta med direkt men jag tar inte med mig systemkameran på gymmet.=P
 
Idag är andra dagen i rad som jag mår bra efter mer än en veckas eländigt tillstånd. Så skönt att vara tillbaka! Värsta biverkningarna av medicinen verkar ha lagt sig och nu får jag äntligen njuta av effekten, plötsligt funkar jag igen.
 
Underbart att vara tillbaka på gymmet efter en veckas frånvaro och jag hade bra energi idag. Körde mina sjukgymnastikövningar för ryggen först och kände efter lite (något jag jobbar hårt på, lagom ska bli mitt nya ledord) men allt kändes bra så då körde jag styrkeövningarna också, ljuvligt. Älskar att gymma!=)
 
Jag och M var även ut till Birsta och klämde och kände på en Nikon D800. Det var kärlek direkt, precis som min D80 sitter den som gjuten i handen! Habegäret blev inte direkt mindre...=P
 
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!=)
Taggar: D800, Gym, Hälsa, Lagom, Nikon, Sjukdom, Styrka, Träning;

Kommentarer :

#1: Petra Eriksson

Ses vi den 21 april? Kram Petra

Svar: Det gör vi absolut, ska bli kul! Kram Anna-Karin
Scaniatjejen

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...