Fototriss del 245: Kontraster

 
 
 
 
Länge levde jag med övertygelsen att allt annat än kängor och gympaskor var helt onödigt och inte värt besväret. Jag hann bli över 30 innan jag upptäckte glädjen med fina skor, bättre sent än aldrig kanske. Tycker iaf det är rätt stor kontrast mellan de skor jag bär till vardags på jobbet och mina finskor som ibland får komma ut på nöjen. =) Dessutom är det viss kontrast mellan det klimat finskorna är gjorda för och det som för närvarande råder...
 
Fler kontrastrika bilder finner du här.

Kommentarer :

#1: Åke

Kontrast på hög klack/nivå :) Ett bra tema du bjuder på!

skriven
#2: Marit Johansson

Tjusiga bilder, kontraster på flera sätt :)

skriven
#3: Ingegerd

Tänk vad mycket som kan innefattas i kontrast. Klurig och fin triss.

skriven
#4: Hanna

Hehe, ja det där var en kontrast. Tror jag får välja den svarta skon, den andra skulle jag inte klara av att gå i :0)

skriven
#5: Anita A

Det var en raffig högklackad sko och en stor kontrast till kängan! Passa på och använd högklackat innan det är för sent :). (I mitt fall onda fötter och vacklande balans!)

skriven
#6: Eva Trillian

Kontraster på många sätt :) Hoppas båda fot-donen kom till nytta på bästa sätt!

skriven
#7: Katarina-Cinnamon

Fiffigt trissat :-)

skriven
#8: Steffe och Ingrid

Kul triss med häftiga kontraster. Snyggt fotat!

skriven
#9: Veiken

WOW, så läckert! Svartvitt är kanon ibland!

skriven
#10: Lajsas Fotografi

Fina kontrastbilder =)

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...