Ofrivilligt avbrott

Min dator har kraschat totalt, därav den totala avsaknaden av bilder och inlägg från mig. Känns aningen jobbigt att inte kunna ladda in mina bilder och se dem i full storlek.
 
Just nu laddar jag inför vår semestervecka i Norge då jag äntligen ska få se Geirangerfjorden, Trollstigen, Atlanterhavsveien med mera. Hoppas att jag har löst datorproblemen innan dess eller åtminstone snarast efter att vi kommer hem. 
 
Önskar er en trevlig sommar tills vidare och hoppas vi syns snart igen!
 
 

Kommentarer :

#1: Britt

Vilken sippa! och vilka vita hjärtan! Vilken skärpa i bilderna. Hoppas datastrulet ordnar upp sig.

skriven
#2: Le petit jardin

Ha en underbar semester och njut av allt det vackra som du kommer fånga med kameran.

Har bytat blogg och lämnat Le petit jardin bakom mig...så häng med mig här istället
http://konstattleva.blogspot.se/

Kram Kajsa

skriven
#3: Mia Ahlstrand

Härlig resa du har framför dig! Hoppas det löser sig med datorproblemen. Aldrig roligt när det strular. Trollstigen åkte jag som liten med min familj, kommer ihåg att vi barn var lite rädda :)

skriven
#4: Anneli - A'la Foto

Jag har saknat dig och nu ser jag din krasch och förstår precis hur du känner! Det är verkligen skittrist! Hoppas det har löst sig! Och att du haft en skön semester i Norge!


Svar: Tack! Så härligt att vara saknad!=) Vi hade det helt underbart i Norge och det var en dröm att fota där.=) Nu är jag tillbaka och hoppas att datorn håller ihop ett tag till. Hoppas du haft en skön sommar, ska titta in till dig nu!
Scaniatjejen

skriven
#5: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Tack så mycket :)) Ja, har fotat dom på frihand, använder aldrig stativ för sånna bilder.
Aa, jag vann ju Tamrons nya 90mm macro. Kvalitén på bilderna mellan dom olika objektiven har jag inte märkt någon direkt skillnad på, men det nya är mycket härligare att fota med. Det åker ju inte ut när man fokuserar på nära håll och det är en stor fördel tycker jag. Bildstabiliseringen har jag inte kunnat testa än då min inte fungerar som den ska. Men jag tycker iaf mycket mer om det nya även om det gamla är riktigt bra det också.

Mitt teleobjektiv är inte det bästa, men det duger bra ändå när det inte är för dåligt ljus. Jag hade nog hellre haft ett ljusstarkt tele än mer zoom eftersom det ofta är så att man vill sänka bländaren, mer än det går på mitt.

Åh, vad kul. Måste gå in och kolla på dom bilderna då när du lagt upp dom :))

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...