Vita hjärtan växer i min trädgård

Lamprocapnos spectabilis 'Alba'
 
Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Det har varit mycket jobb i trädgården och senaste veckan har jag haft det jättebesvärligt med min pollenallergi så det har inte funnits mycket kraft över.
 
Vill i alla fall haka på Tisdagstemat den här veckan även om jag är lite sent ute...=)
 
Tisdagstema - Det här växer i min trädgård
Taggar: Det här växer, Foto, Fotoutmaning, Tisdagstema, Trädgård, Vita löjtnantshjärtan;

Kommentarer :

#1: Le petit jardin

Vita löjtnadshjärtan, vad fina !!

kram Kajsa

skriven
#2: Violen på Brandholmen

Så vackra de är! I vår trädgård har vi bara den rosa sorten men den är fin den också!

skriven
#3: Adine

Åh, jag visste inte att det fanns vita lötnatshjärtan! Fina! :D

skriven
#4: Britt

Vid fint väder känns det som det finns så mycket annat att göra. Själv har jag inte pollenallergi men jag förstår att nu är det gräset som är det jobbiga.
Vita hjärtan finns det hos mig också.

skriven
#5: Anemonen

Wow de är ljuvliga de vita.

skriven
#6: Eva Trillian

Tid att blogga kommer när den kommer ... nu ska man ju njuta av det so händer i naturen :) Vackra vita hjärtan till exempel!

skriven
#7: Lottisen

Underbara! Vacker bild!

skriven
#8: Le petit jardin

Vill önska dig en skön midsommar

Kram Kajsa

skriven
#9: Åke

Så fina! Vita Löjtnantshjärta har jag aldrig sett... Röda har vi här hemma :)

skriven
#10: Anonym

Så vacker bild :) kul me en till Scania tös :) jag sitter dock på kontor o inte i lastbil ;(

Svar: Tack! Kul att höra att du också gillar Scania, hoppas du får tillfälle att köra någon snart!
Scaniatjejen

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...