Torsdagstema - I like #136

Jag har fått min födelsedagspresent i förskott och jag gillar den verkligen! När vi var uppe hos vännen B med familj fick vi ju dricka lyxkaffe från deras Nespressomaskin. Sedan dess har allt kaffe här hemma varit en tragisk besvikelse - men nu är det slut med det för nu har vi en egen maskin! Vardagslyx, here we come!=)
 
nespresso kaffemaskin
 
nespresso kaffemaskin
 
Snälla B hade kollat på Blocket och hittat den här maskinen nära där han skulle lossa (han är också lastbilschaufför). Fick den av honom och M, stort tack!=)
 
Har haft mina föräldrar här idag och det har varit supertrevligt! Om någon undrat varför jag inte gjort några inlägg idag är det därför.=)
 
Hoppas ni haft en skön dag! Här har det varit fantastiskt vårväder, 14 grader varmt och sol!
Taggar: Finkaffe, Kaffe, Nespresso, Nespressomaskin, Present, Vardagslyx, Vänner;

Kommentarer :

#1: Freja

Jag kanske ska skicka över några av mina småkakor, de passar bra till kaffe!

skriven
#2: Beppan

läckra bilder - men kaffe i alla former får vara för mig.
Grattis i förskott :-)

skriven
#3: Anitas Malta

Grattis !! Härligt att kunna unna sig lite vardagslyx med ganska enkla medel. Fina bilder blev det också på presenten :-)
Vårväder ?? Ja, inte här på ön iallafall. Lika kallt/varmt som hos dig, dessutomt blåser det som attan så det känns som minusgrader där ute. Då är det skönt att sitta hemma i stugvärmen ;-)

skriven
#4: Malys Krok

Gratulerer med dagen når den er der!
Heldig med fin presang! -Margit-

skriven
#5: Monica o Jacob

Visst är det härligt med vardagslyx köpte en Dolce Gusto i höstas mycket godis finns det att köpa.
Ha en skön kväll;-)

skriven
#6: Mormor

Hm God kaffe er alltid godt :)
Høres ut som dagen har vært flott.
Nyt kvelden også :)

skriven
#7: Violen på Brandholmen

Grattis! Nu kan du njuta av gott kaffe framöver! Vardagslyx , ja det ska man unna sig om man kan!
Ha en skön kväll!

skriven
#8: Maria O

Vardagslyx är nog den bästa lyxen! Grattis i förskott!
Kram Maria

skriven
#9: B

Du är så välkommen. =)

skriven
#10: B

Du är så välkommen. =)

skriven
#11: Lajsas Fotografi

Fina bilder som alltid på något som du verkligen gillar =)

skriven
#12: Hanna

Vore ett plus i kanten om George Clooney var en del av kaffepaketet ;-)

skriven
#13: Marja

Nespressokaffe är aldrig fel. :)

skriven
#14: Stare Ström

Gott med lite lyx i vardagen!

skriven
#15: Nett

Vilken lycka :)

skriven
#16: Marit Johansson

Mmm.. gott och lyxigt!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...