Värme kollegor emellan

Jag var ju på lastbilsmässan på Elmia tidigare i höst tillsammans med två kollegor och vänner. En av dem hade skrivit ut våra biljetter i förväg och på min hade han skrivit detta:
 
 
Det värmde mitt hjärta och är ett bra exempel på den värme som kan finnas bland mina fina kollegor. Man skulle ha denna lapp synlig när man var på mässan så jag fick några fundersamma blickar.=)
 
Tema fredag - Värme
Taggar: Elmia, Foto, Fotoutmaning, Kollegor, Lastbil, Lastbil 2014, Lastbilschaufför, Tema fredag, Värme;

Kommentarer :

#1: Freja

Så fint av hen!

Svar: Verkligen! De är båda väldigt snälla!=)
Scaniatjejen

skriven
#2: Caroline

VA fint!
Förstår att det värmde i hjärtat ditt.

Svar: Ja det kändes väldigt gott, de är så snälla!=)
Scaniatjejen

skriven
#3: Britt

Så gulligt gjort! Fortsatt bra helg!

Svar: Det var det verkligen!=) Ha en fin helg du med!
Scaniatjejen

skriven
#4: B

Kan inte bli tydligare! =D

Svar: Haha så är det.=D
Scaniatjejen

skriven
#5: Violen på Brandholmen

Härlig uppmuntran! Så gulligt gjort!

Svar: Ja det var verkligen fint, jag blev glad!=)
Scaniatjejen

skriven
#6: Hanna

Underbart!

Svar: Verkligen!=)
Scaniatjejen

skriven
#7: Åke

Så värmande, riktigt gulligt gjort och säkert från hjärtat 😉


Svar: Ja det var så fint av dem!=)
Scaniatjejen

skriven
#8: Monica o Jacob

Kul att vara uppskattad;-)

Svar: Oh ja!=)
Scaniatjejen

skriven
#9: Anki-itte

Du har verkliga vänner. Sån't värmer.

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...