Slutförd bana

orange sunset
 
Visst kan man väl säga att solen slutfört sin bana - eller sitt "jobb" - när den går ner? Bättre kan jag inte komma på idag när jag kollar i arkivet. Tog den här bilden i söndags då himmelen var helt underbar. Det går väldigt upp och ner med min hälsa och min ork men det värmer när jag läser era kommentarer. Tack för alla vänliga ord! Kram på er, alla snälla människor!=)
 
Onsdagstema - Slutförd
Taggar: Foto, Fotoutmaning, Himmel, Onsdagstema, Slutförd, Solnedgång;

Kommentarer :

#1: Violen på Brandholmen

Otroligt vacker solnedgång, njuter av din bild!
Var rädd om dig! Hoppas att du snart känner dig lite bättre!

skriven
#2: Anita Malta

En tänkvärd och perfekt tolkning och ett väldigt vackert ljus i din bild.
Må så bra du bara kan och ta tillvara på de små guldkornen i vardagen !! Styrkekram till dig :-)

skriven
#3: Anne-Mari

Nydeleg bilde .
Håpe du føler deg betre når dagane blir lange og lyse.
Nattaklem.

skriven
#4: Eva Trillian

Det var ett alldeles ypperligt tematänk - och en vacker bild till det :)

skriven
#5: Madelene Englund

Så vacker bild och bra skrivet. Ta hand om dig.

skriven
#6: Britt

Otrolig bild igen. Fortsätt krya på dig, det får ta sin tid. / Britt

skriven
#7: cissi

Så vackert! Solnedgångar är magiskt!
Hoppas verkligen du får en fin valborg!

skriven
#8: ladyfi

Awww - så fin!

skriven
#9: Felicia

beautiful.

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...