Solnedgångar

golden sunset
 
Vem gillar inte solnedgångar? Jag är iaf ett stort fan av dem.=D Jag gillar också mitt teleobjektiv som jag använde för att ta den här bilden i söndags (vi får inte sånt här underbart gyllene ljus varje kväll...;-)
 
Hoppas ni har en underbar valborgsmässoafton! Själv njuter jag av att få ha sambon hemma en stund, både jag och Morris är nöjda.=)
 
Torsdagstema - I like
Taggar: Foto, Fotoutmaning, Gyllene, I like, Ljus, Solnedgång, Sundsvall, Teleobjektiv, Torsdagstema;

Kommentarer :

#1: Sophia

Vilken vacker bild! Ser harmoniskt ut! :)

skriven
#2: Meta

Vackert och en synvilla i bilden härligt
Ha en bra dag
Meta

skriven
#3: Britt

Nej, vem gör inte det. Tyvärr lyckas jag sällan få dem så fina som dina. / Britt

skriven
#4: Mia Ahlstrand

Åh så fint! Solnedgångar är alltid underbara, lite romantiska och magiska. Fina speglingar och fint ljus!
Ha det bra!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...