Romsdalen

romsdal norway
På väg från Åndalsnes mot Romsdalshorn och Trollväggen. Dessa fantastiska norska berg!<3
 
Det har varit långt mellan inläggen här, vilket som vanligt beror på att jag inte mått (mår) så bra. Redigerade den här bilden för någon dag sedan i alla fall och lägger nu upp den som ett litet livstecken. Saknar Norge och saknar även er!
 
Det kan hända att det inte blir några fler inlägg före helgerna så jag passar på att önska er god jul och gott nytt år nu, för säkerhets skull.=) Hoppas ni har det riktigt bra!
Taggar: Berg, Natur, Norge, Romsdal, Åndalsnes;

Kommentarer :

#1: Freja

Så vackert. Jag skickar värme, energi och healing till dig genom cyberrymden.

skriven
#2: Britt

Jag saknar dina fina bilder så. Men jag förstår att du inte mår så prima som du borde.
Även detta var en fin bild. Är det ett flygplan mitt i bilden? En extra detalj i så fall. Krya på dig och så önskar jag dig en bra jul. / Britt

skriven
#3: Anita Malta

Så otroligt vackert !! Förstår att du längtar tillbaka till den fantastiska naturen och landskapen i Norge och hoppas du får tillfälle att snart resa dit igen. Tar med glädje del av dina alltid så fina bilder.
Önskar dig en fin julhelg och framförallt att du snart är på bättringsvägen / Anita

skriven
#4: Madelene Englund

Så vacker bild :-)

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...