En stunds fotograferande

sugrör
 
Tog faktiskt fram kameran idag. Som jag skrivit tidigare har det inte blivit mycket fotograferande senaste tiden men idag kändes det kul. Skulle egentligen bara fota av ett födelsedagskort jag gjort åt en av mina finaste vänner men när jag väl hade kameran igång testade jag något jag fick idén till när jag städade köksskåpen. Hade en bunt sugrör liggande och tänkte att de kunde bli roliga på bild. Ni får döma själva.=)
Taggar: Foto, Färger, Människoskapat, Sugrör;

Kommentarer :

#1: Palacos Kulivert Terralonkia

Nice picture, Awesome thumbs up for a colorful and creative picture!

skriven
#2: Madelene Englund

Åh, va läcker bild:-)

skriven
#3: Åke

Sugrör!!! Det kunde jag aldrig gissa! Läcker bild :)

skriven
#4: Freja

Superläckert!

skriven
#5: Britt

Jag gissade faktiskt på sugrör. Att ta en bild på dem, är något jag aldrig kommit på. Men det blev fint! / Britt

skriven
#6: ladyfi

Jättefint och kreativt!

skriven
#7: Felicia

it beautiful and very colorful.

skriven
#8: cissi

Det blev en riktigt läcker bild!
Ha det bra!

skriven
#9: KTiN

Riktigt häftig bild.

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...