Livstecken

Det har varit många saker att hantera i livet utanför bloggvärlden på sistone och jag har knappt rört kameran, än mindre bloggen. Min pappa har blivit sjuk och själv är jag inte heller pigg än. Saknar ändå kontakten med er och hoppas att livet blir lite lättsammare snart. Hoppas också att allt är bra med er!
 
En bild från vår Norgesemester i somras. Min käre sambo fiskar medan jag fotar allt jag kan.=) Längtar till årets semester som också ska tillbringas i Norge om inget oförutsett händer.

Kommentarer :

#1: Eva Trillian

Härlig bild att drömma sig bort till!
Mycket jobbigt med att vara sjuk och när inte nära och kära mår bra! Krya på er!

skriven
#2: Freja

Ta hand om dig, bloggvärlden finns kvar när du orkar!

skriven
#3: cissi

Så tråkigt att höra....hoppas allt blir bättre för er snart!

skriven
#4: Britt

Du har fortfarande förmågan att se det fina. Och fånga det på bild.
Vad trist att det inte är bra än. Jag hoppas det går åt rätt håll. Jag saknar dina jättejättefina bilder. Men viktigast att du själv mår bra. Kram/ Britt

skriven
#5: Anne-Mari

Herleg bilde.
Så kjekt at du likar å feriere i Noreg.
Håpe du blir frisk og rask snart, både du og far din.

God betringsklem frå Anne-Mari

skriven
#6: Tony

Snyggt!

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...