Hemma igen från Norge

Vi har haft två underbara veckor i vårt fantastiska grannland. Jämfört med förra året har vädret varit mer varierat så förutom sol har vi även haft regn och kyla. Vi har sett massor av mäktiga berg, klarblått vatten och M har fångat mer än 200 fiskar (löftet om "napp på varje kast" var visst sant).=) Jag har väldigt många bilder att gå igenom och bearbeta och de lär dyka upp här på bloggen i den takt jag blir klar med dem. I år hade vi även Morris med och det var toppen!
 
morris på keipen norway
Morris tittar ut från Keipen nordväst om Harstad. Det var en magisk solnedgång!
Taggar: Aunfjället, Berg, Fiske, Harstad, Keipen, Morris, Napp på varje kast, Norge;

Kommentarer :

#1: Junitjej

Vilken härlig semester!

skriven
#2: Freja

Vilken fantastisk bild på fina Morris!

skriven
#3: Ulla Laiho

Morris ser också magiskt vacker ut - underbar bild.

skriven
#4: Britt

Magisk bild på hund och omgivning. Vilken fin färgton. Ser fram emot mer Norgebilder. / Britt

skriven
#5: Anne-Mari

Vakker hund i nydelege omgivelser !
Flott bilde !

skriven
#6: cissi

Fantastisk bild!

skriven
#7: Felicia

handsome morris, so beautiful.

skriven
#8: Mia Ahlstrand

Härligt att se livstecken ifrån dig och alltid skönt med semester oavsett väder. Ser fram mot fler bilder :) Ha det bra!

skriven
#9: Åke

Mäktigt ljus! Mycket vackert!

skriven
#10: Anni

VILKET foto! Åh, så härligt att se dina bilder igen! Jag försökte kommentera i det nyare inlägget utan att lyckas, för de bilderna är helt magiska. Jag fattar inte hur du bär dig åt för att få så sagolika foton. Snacka om att jag ser fram emot att få se mer och mer och mer och mer!!!

skriven
#11: Anita Malta

Är verkligen glad att du är tillbaka i bloggvärlden igen och att vi får de del av dina helt fantastiska bilder. Den här på Morris är ju makalös !!
Förstår att veckorna i vackra Norge var ett skönt och välbehövligt avbrott från vardagen och jag hoppas verkligen att du mår bra !!!
Ligger lite efter i mina kommentarer men bläddrar mig sakta men säkert framåt bland dina inlägg ;-)

skriven
#12: Anneli - A'la Foto

Åh vilken fantastisk bild på vackra Morris! Helt otroligt vacker! Så härligt att ha Morris med på resan! :)

skriven
#13: Lisa

Fantastiskt fin bild!! Kikar in här med jämna mellanrum och tittar på dina fina foton.
Kul att ni fick en sån lyckad tur till Norge!!
Ha en en trevlig helg!!

/L

skriven
#14: Lisa

Finns du på Instagram förresten???

/L

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...