Magiska Keipen

keipen aunfjället harstad panorama
 
Under vår semester i Nordnorge i somras vandrade jag och Morris upp på Keipen (någon mil utanför Harstad) för att se solnedgången. Wow vilken upplevelse! Vi var ovan molnen och omgivna av berg runt om 360 grader. Helt fantastiskt! Det var endast ca 20-25 minuters enkel promenad för att komma dit så jag rekommenderar det varmt för alla som någon gång befinner sig i området. Den här bilden har jag gjort genom att sätta ihop 8 olika bilder i Photoshop till ett panorama och det är först nu jag är klar med den, så även om den inte är nytagen är den ändå ny på något vis.=)
 
 
Taggar: Aunfjället, Berg, Harstad, Keipen, Norge, Ovan molnen, Panorama, Utsikt, Vandring;

Kommentarer :

#1: Emma Grann Fotografi

Men woooooow! Så vackert!

skriven
#2: Violen på Brandholmen

Så vacker din bild blev! Kul när man lyckas med redigeringen!
Ha en bra dag! Det var länge sedan jag såg dig på bloggen!

skriven
#3: Britt

Så fint! Det går inte att se att det är ett hopplock av flera bilder. Även torkställningen i förra inlägget var ju så fin - eller rättare sagt bilden på den. / Britt

skriven
#4: Josefin Nilsson

Helt fantastisk bild!

skriven
#5: Anita Malta

Helt otroligt så vackert !! Och vad duktig du är som satt ihop hela 8 bilder till en fantastisk panoramabild !!
Kan tro att det var lite av en magisk upplevelse för dig och fina Morris att vara där på Keipen och se solnedgången. Tack för att du delar med dig till oss andra :-)

skriven
#6: cissi

Riktigt snyggt photoshopat!

skriven
#7: Marie i Skrifvarstugan

Helt underbar bild. Vilken lön för "mödan" vandringen måste ha varit med att få uppleva nåt så vackert.

Önskar dig en fortsatt fin torsdag !

skriven
#8: Anni

Alltså.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Det finns inte ord.
Så makalöst vackert, drömskt och obeskrivligt magiskt du fått ihop det!
Kan inte låta bli att vilja se de ursprungliga bilderna, för jag kan ju knappt tro att det kan vara så där vackert i verkligheten. Trodde du dina egna ögon när du fotade?

Och så de två silhuetterna som ger extra djup och WOW-upplevelse av bilden ...
Jag bugar.

skriven
#9: Lotta

Man får ju nästan tårar i ögonen så vackert som det är! En ren njutning för själen! Förstår att det var sagolikt att se detta! Trevlig kväll! /Lotta

skriven
#10: Paula i pörtet

Sannerligen något att plocka fram och minnas när vintervindarna yr utanför knuten. Otroligt färgspel på himlen

skriven
#11: Annette

Vilken vacker redigering! Jag gissar att det tog tid att få till det så här fint. Det vore spännande att se ursprungsbilderna bredvid den redigerade, om du vill lägga upp det?

skriven
#12: Åke

Helt underbar 👍 Både fotot o redigeringen 👏

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...