Sponsrat inlägg: Scania Watch 140 V8 Bracelet

 
Jag måste erkänna att jag får gåshud när jag ser videon ovan. Tänk att ha en del av den ursprungliga, smått legendariska, Scania V8:an på armen. Wow! För många av oss är en Scania så mycket mer än en lastbil. Den ger en guldkant på jobbtillvaron och är en trygg och kraftfull vän på vägen.
 
Scania presenterar nu nya appar till sin smartwatch som tar den vänskapen med föraren till nya höjder. Vad sägs till exempel om en app som känner av om föraren faller och i så fall larmar dennes nödkontakt? Vårt jobb innebär att vi ofta är ensamma och lastar och lossar på alla tider på dygnet. Att ha denna typ av uppbackning skulle definitivt leda till en känsla av ökad trygghet.
 
 Det finns även en funktion som känner av om föraren är trött och då påminner om att det kan vara läge att ta en paus och kanske stå upp och sträcka lite på sig. Jag skulle definitivt ha användning för det. Det är lätt att få lite tunnelseende och bara tänka på att jobbet ska utföras så snabbt och bra som möjligt, utan att komma ihåg att en del i det faktiskt kan vara att ta hand om sig själv också.
 
Jag älskar mitt jobb som lastbilschaufför och jag älskar att få köra Scania. Det finns en anledning till varför jag kallar mig Scaniatjejen.;-) Alla kanske inte skulle gå så långt till att prata om kärlek (eller kanske inte erkänna för sig själva? =)) men faktum är att Scania betyder något särskilt för många och V8:an i synnerhet är en symbol för kraft. Jag skulle väldigt gärna vilja ha en sån här klocka på armen!
 
 
 
Detta inlägg är sponsrat av Scania men orden (och känslorna!) är mina egna.
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...