Överväldigande regnbåge

rainbow sandane norway
 
Jag har nog aldrig sett en så tydlig regnbåge tidigare i mitt liv och denna kom som en otroligt glad överraskning efter en tids intensivt regn. Detta är i Sandane i Norge där vi stannade en natt på vår husbilssemester. Verkligen ett vackert ställe som jag varmt rekommenderar. På kvällen när jag stod här och fotade (vad annars?=)) kom det fram en man och pratade lite, väldigt trevligt. Han var också fotograf och bodde på orten. Han visade några otroligt vackra bilder han tagit (på mobilen). Lycka att ha sån natur omkring sig hela tiden att fota!=)
 
Onsdagstema - Överväldigane
Spara
Taggar: Norge, Regnbåge, Sandane;

Kommentarer :

#1: Hannah Margreta

Skitsnygg bild!

skriven
#2: Gärdsmygen

Ja, det må jag säga! Mycket passande till temat och en alldeles fantastisk bild!

skriven
#3: Mia Ahlstrand

Ja tänk att bo så! Men då kanske man blir hemmablind och inte uppskattar det lika mycket... Hur som helst väldigt vackert. Både naturen och regnbågen. Det är nåt visst med regnbågar!
Ja sorg kan verkligen göra ont. Känns inte alltid rättvist när de som vi tycker om måste lämna oss. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...